A nemzetközi és a magyar tejpiaci helyzetnek köszönhetően február elején az Aldi jelentős mértékben, 20 százalékkal csökkentette legnépszerűbb, legkeresettebb vajtermékei árát. Az áruházlánc további tejtermék esetében ért el alacsonyabb beszerzési árakat, az így keletkező árelőnyt ismét továbbadja a fogyasztóknak. A vállalat március 1-jétől jelentősen és tartósan olcsóbb áron kínálja a legkedveltebb, hagyományos és laktózmentes kivitelű trappista sajtjait.
Az 1 kg-os Tolle Trappista sajt közel 21 százalékkal lesz olcsóbb, 4790 forint helyett 3790 forint lesz az ára. Az Aldi saját márkás Kokárdás Trappista sajt ára több mint 23 százalékkal csökken, és a mai naptól 3890 forint helyett 2990 forintba kerül. A 700 grammos Aldi saját márkás Milfina Trappista sajt árcsökkenése több mint 21 százalék, így 3299 forint helyett 2599 forintba kerül. Ugyanennek a sajtnak a laktózmentes változata is közel 21 százalékkal lesz olcsóbb: 3790 forint helyett 2999 forintot kell érte fizetni. Az Aldi saját márkás, 400 grammos kiszerelésű Milfina Darabolt sajtok ára 20 százalékkal, 1999 forintról 1599 forintra csökken. Ez az öt termék adja az Aldi trappistasajt-forgalmának háromnegyedét.
„A vaj után a trappista sajt esetében is a piacon elsőként reagálunk, és azonnal továbbadjuk a fogyasztóknak azt a jelentős árelőnyt, amit elértünk a beszerzési piacon, így még több megtakarítást biztosítunk a magyar családok számára. Vásárlóink biztosak lehetnek benne, hogy nálunk mindig a legjobb ár-érték arányt kapják, bármelyik termékről is legyen szó. Az Aldi már 2021 óta kizárólag magyar trappista sajtot kínál polcain, így akik nálunk vásárolnak trappista sajtot, a magyar tejtermelőket és feldolgozókat támogatják” – mondta Bernhard Haider, az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.