A Széchenyi-kártya ellenállt a válságnak

A gazdasági-pénzügyi krízis ellenére továbbra is sikeres a vállalkozók körében a Széchenyi Kártya, ezidáig országszerte 125 ezer ilyen plasztiklapot adtak át, és általuk 726 milliárd forint hitelt helyeztek ki - hangzott el a Borsod-Abaúj-Zemplén megyei Kereskedelmi és Iparkamara és a Vállalkozók Országos Szövetsége csütörtöki miskolci rendezvényén.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Bihall Tamás, a kamara elnöke a megye gazdaságfejlesztési stratégiájáról szólva hangsúlyozta, hogy partnerekre van szükség a kamara által kidolgozott stratégia megvalósításához, amely egy élhető és fejleszthető gazdasági környezet kialakítását célozza. Jelenleg ugyanis az egy főre jutó GDP az országban itt a legkisebb, és egy leszakadó régió képét mutatja, ugyanakkor a beruházási teljesítmény igen alacsony. Borsod-Abaúj-Zemplén megyében 12 ezer Széchenyi Kártyát igényeltek, és általa 54 milliárd forint hitelt helyeztek ki.

Martini Ferenc, a konstrukciót működtető KA-VOSZ Zrt. pénzügyi vezetője azt mondta: a gazdasági válság idején ismét ráirányult a figyelem a Széchenyi Kártyára, a program hiányában még több munkahely szűnt volna meg, és több vállalkozás ment volna tönkre.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo