„A látogatók annyival nem költöttek többet a rendezvényeken, mint amennyire emelkedtek az árak. Ugyan 10-15 százalékkal nőtt a forgalmuk tavalyhoz képest, a haszonkulcsot csökkenteniük kellett, máskülönben eladhatatlanná váltak volna a termékeik. Aggódunk is a kereskedőkért, mert ez a haszonkiesés komoly hiányként jelentkezik náluk. Nem tudjuk, hányan élik túl a telet”– összegezte a 2023-as szezon árnyoldalát Horváth Zoltán, a Food Truck Show alapító-tulajdonosa, aki ennek ellenére kijelentette, hogy sikeres évet zártak, köszönhetően a cég catering-jellegű megrendeléseinek, amikor nem saját, hanem más rendezvény vendéglátását vállalták. Sikerült bővíteniük vendéglátóeszközeiket is. A digitális étlap, az allergia applikáció, amely elemzi az ételeket, valamint a vendéghívó eszköz már alapfelszerelés valamennyi kitelepülésen.
Ebben az évben sokkal több munkát és bizalmat kapott a Food Truck Show, mint korábban. Több helyszínen, több rendezvényen voltak jelen, mint eddig bármikor. Ez 30-40 százalékkal több munkát jelentett azoknak, akik sokat dolgoztak a Food Truck Show kötelékében. Jelenleg egyébként 150 autóval járják az országot.
Idén 30 nagyvárosba települtek ki, a legnagyobb meglepetés pedig Komáromban érte őket, ahová még a szomszéd országból, Szlovákiából is átjöttek a látogatók.
Ismét bebizonyosodott, hogy a street food nem divat, igenis szeretik és értékelik a vendégek a friss, minőségi gyors ételt.
„A jövő év fontos mérföldkő lesz a számunkra, hiszen 10 évesek leszünk. 100 séf munkájával, 5 millió kiszolgált vendéggel és az ebből szerzett tapasztalattal a hátunk mögött egy hatalmas meglepetés-eseménnyel készülünk a rendezvénysorozat 100. alkalmára” – tette hozzá Horváth Zoltán, a Magyar Street Food Egyesület elnöke.