A magyar luxus turisztikai szegmenst célozza meg egy német marketing cég

Sikeres workshop, utazási irodák és pr szakemberek részére – A Maldív atolloktól Velencéig és Krétáig

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az álomszerű, egyedi turisztikai termékek olyanok, mint a kincsek: értékesek, ritkák, nehezen megtalálhatók. Hogyan lehet ezeket ismertté tenni, főleg ha nem kötődnek híres szállodaláncokhoz?

Ezen gondolkodott el a Lobster Experience Gmbh stábja, amikor pár éve megalakították cégüket, azzal a céllal, hogy szélesebb körben népszerűsítsen egy prémium utazási hálózatot, méghozzá szokatlan marketing módszerekkel. Az volt a szándékuk, hogy a luxusturizmust innovatív ötletekkel fejeljék meg, és valódi hozzáadott értéket biztosítsanak üzleti partnereiknek – hangzott el a december 15-i, budapesti rendezvényen.

Az elmúlt pár évben a luxusturisztikai termékek vezető ügynöksége lett, elsősorban a közép- és kelet-európai piacokon a Lobster Experience, amely a világ összes kontinensének különleges, ritka élményt nyújtó szállodáit, légitársaságait, hajózási vállalatait fogja össze, no meg a velük dolgozó utazási irodákat, pr ügynökségeket.

Kép: Pixabay

Erős és kiterjedt hálózatot igyekszünk kiépíteni, amely egyedi élményt kínál a prémium élményekre vágyó turistáknak – hangsúlyozta a szerdai workshopon Roman Berger, a vállalkozás közép- és kelet-európai értékesítési igazgatója.

A németországi székhelyű cég értékesítési igazgatója egyébként orosz-ukrán nemzetiségűnek vallja magát. Mindez talán nem véletlen, hiszen egy akkora piacon, mint az orosz, az ukránnal együtt, a luxust megfizetni képes szegmens is milliós nagyságrendű, és nem jön rosszul az orosz és ukrán nyelv ismerete sem.

A B2B piac sajátossága, hogy nem a tömegtermékek szabványai szerint értékesít, hiszen luxustermékekről van szó.  Berger szerint partnereiknek nemcsak ötcsillagos szállodákat vagy éppen sivatagi extra programokat kínálnak további értékesítésre, hanem innovatív kereskedelmi koncepciókat, prezentációs lehetőségeket illetve figyelemfelkeltő rendezvény  formákat is.

A budapesti B2B találkozóra, amelyet a legdivatosabb budai bisztróban rendeztek, számos országból érkeztek szakemberek, hogy bemutassák luxus ajánlataikat a reménybeli magyar partnereknek, elsősorban utazási irodáknak, azok irodavezetőinek és pr szakembereinek. Az asztaloknál egymást váltották a távoli országokból ide utazott szakemberek, mint  a dubaji Aneez Aliar, a Desert Gate marketing menedzsere, illetve a Ledra Hotelst képviselő Vasiliki Karalioliou, aki a magyarok által jól ismert Görögország eddig ismeretlen kínálatáról beszélt. Görögországban számos olyan különleges építészeti adottságú, csendes helyen lévő hotel található, - Krétától Korfuig -. amely nem szerepel a hagyományos utazási irodai katalógusokban.

Nina Torosyan, aki egy Maldív-szigeti atoll prémium szállodájának, az ottani Park Hyatt-nek a szépségeit ecsetelte. Maddalena Riva - egy rejtett olasz gyöngyszem értékesítési igazgatója - a Bolognához közeli kastélyszálloda, a Palazzo di Varignana szolgáltatásait részletezte.

.A világ egyik legnagyobb luxus-termék hálózata nevében Stephan Jablonski számolt be a Belmond különleges kínálatáról. Az egész 1976-ban kezdődött, amikor átvehették a legendás velencei Cipriani szálloda kulcsait. Nem rossz kezdés… Rá egy évre már a patinás Simplon-Orient-Expresst mondhatták a laza lánc tagjának, két éve pedig a   Belmond csatlakozott az LVMH Moët Hennessy Louis Vuittonhoz, megerősítve helyüket a luxuspiac nemzetközi élvonalában.

Több, mint 40 éve, szenvedélyesen kutatjuk a világ legnagyobb világjáró kalandjait.  Kollekciónk egyedülálló szállodákat, vonatokat, folyami hajóutakat és szafari szállásokat tartalmaz, és mindegyiknek van egy hihetetlen története – emelte ki Jablonski, a hálózat német, osztrák és svájci értékesítési vezetője.

Az eseményt a jelen lévő, a hazai felsőbb szegmensnek programokat kínáló utazási irodák munkatársai hasznosnak ítélték. A magyar szakemberek jelentős része először vett részt a Lobster Experience rendezvényén, de van, aki egyes ajánlatokat máris beépített kínálatába, főleg az egyedi utak iránt érdeklődő magyar turisták számára.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo