A magány hamarosan globális közegészségügyi probléma lesz

A digitális szféra nagy része technikailag ingyenes, ha van internetkapcsolat. Végül is számos hasznos alkalmazás – e-mail, üzenetküldés, közösségi média – elérhető nulla dollárért és nulla centért.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Akik fizetnek az alkalmazásokért azok vagy azért teszik, hogy megszabaduljanak a hirdetésektől, hozzáférjenek a fizetőfalak mögötti zárt tartalmakhoz, vagy egy exkluzívabb szolgáltatási formát szeretnének.

Mik ezek az alkalmazások? És mennyi pénzről beszélünk?

Az emberek által fizetett alkalmazások felső kategóriája a Digital Entertainment, amely több mint 8 milliárd dollár bevételre tesz szert különböző szolgáltatókon (Netflix, Disney+, HBO) keresztül.

A fizetős médiahozzáférés az élő sportoktól és zenétől a képregényekig és könyvekig terjed.

Ezen túlmenően a mobilfelhasználók szerte a világon nagy pénzeket dobnak el a társkereső alkalmazásokon, amelyek közel 6 milliárd dolláros bevételt hoztak 2024-ben.

Valójában a SensorTower szerint a Tinder volt az első nem játékra szánt mobilalkalmazás, amely 2020-ban elérte az 1 milliárd dolláros felhasználói költést. Továbbra is ez az egyetlen társkereső alkalmazás, amely ezt teszi.

A fizetőfal modell alkalmazásával a társkereső alkalmazások vagy korlátozhatják az új profilokhoz való hozzáférést, általában meghatározott számú „tetszik” vagy „egyezés” beállításával, vagy felajánlhatják a felhasználó profiljának bővítését, mindkettőt csekély díj ellenében.

Eközben az emberek azt feltételezik (jelenleg bizonyíték nélkül), hogy a társkereső alkalmazások megbénítják a nem fizető tagok lehetőségeit.

2024-ben a Tinder felhasználóinak körülbelül 11 százaléka fizető tag, ami bevételének körülbelül 60 százalékát teszi ki.

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo