20 ezer forintot is megspórolhat, aki vált

A személyautók esetében a mostani kgfb-kampányban megkötött új biztosításokkal átlagosan 35 százalékot, azaz 17 ezer forintot spórolhatnak az érintettek. A kampány első hetében az átlagdíj kevesebb mint 33 ezer forint, ami egyébként alig haladja meg a tavaly 32 ezer forintos átlagot – közölte a Netrisk. A motorkerékpároknál 3 ezer forintot, a teherautóknál pedig 20 ezer forintot takaríthatnak meg a biztosítást váltók. Kiderült az is, hogy mely márkák szerepelnek a slágerlistán, és az is, hogy átlagban hány éves autókra kötöttek biztostást november elején az érintettek. A Netrisken a tavalyi év azonos időszakához képest már eddig is 5 százalékkal többen váltottak kgfb-t.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A kötelező biztosítási kampány első hetében átlagosan 21 éves személyautókra kötöttek új szerződést az érintettek. A márkák esetében pedig a legnagyobb – 16 százalékos – arányban Suzukikra. A japán márkát követi az Opel 14 százalékkal, majd a Toyota, Ford és Volkswagen alkotta trió jön egyaránt 8 százalékkal – ismertette saját adatait a Netrisk. A gyakori márkák között ott van még a Renault, a Skoda, a Fiat, a Peugeot és a Citroën is.

„Minden érintett autósnak érdemes megnézni, hogy a meglévő biztosító ajánlata mellett a többiek milyen díjakat kínálnak. A mostani kampányban a személyautókra megkötött új szerződések éves díja átlagosan 33 ezer forint alatt maradt, szemben az érintett autósoknak a meglévő biztosítóktól érkező több mint 50 ezer forintos ajánlatokkal. Utóbbitól átlagosan 35 százalékkal, 17 ezer forinttal elmarad a kampányban elérhető díj. A mostani új, személyautóra vonatkozó kötelezők átlagdíja egyébként alig haladja meg a tavalyi kampányra jellemző 32 ezer forintos átlagot” – mondta Besnyő Márton, a Netrisk ügyvezető igazgatója.  

A szakember szerint a biztosítók komoly kedvezményeket kínálnak a többéves, akár évtizedes balesetmentes múlttal rendelkező sofőröknek. A Netrisk adatai szerint egyébként míg a kampányban érintett gépjárművek köre évről-évre jelentősen csökken, a Netrisken a tavalyi év azonos időszakához képest 5 százalékkal többen váltottak már kgfb-t. A nagyobb érdeklődés pont a jelentős megspórolható összegből fakadhat.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo