Pénzt hoz, ha zöldre váltunk

Nem csak ökológiai lábnyomát csökkenti az a vállalat, amely fenntarthatósági programokba invesztál, a vállalat üzleti teljesítményének javulásához is hozzájárul - közölte az AccorHotels.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép: Pixabay

Az Accenture 2015-ös kutatása kimutatta, hogy erős kapcsolat van a fenntartható fejlődéssel kapcsolatos kezdeményezések és a vendég-elégedettség között. Az ISO 14001 minősítés megszerzése, mely a környezetgazdálkodás nemzetközileg elismert tanúsítványa, magasabb vendég-elégedettséghez vezet.  Az Accenture kutatás bebizonyította, hogy a vállalatok számára előnyös, ha munkavállalóit és partnereit a fenntartható fejlődés követelményeinek megfelelő célok köré egyesíti, miközben növeli a vállalat értékét – közölte az AccorHotels.

A B2B ügyfelek egyre nagyobb számban tekintenek a CSR-ra mint egy fontos kritériumra, amikor kiválasztják a beszállítójukat. Az Ernst and Young által ellenőrzött belső kutatás kimutatta, hogy a cégek 70 százaléka kommunikálja a CSR előírásait egy ajánlatkérési folyamat során illetve a napi üzleti kapcsolatokban egyaránt.

„Több mint 20 éve elköteleztük magunkat a fenntartható fejlődés mellett és mindig hittünk abban, hogy amellett, hogy megőrizzük az ökoszisztémánkat, a fenntarthatósági kezdeményezések egyúttal versenyelőnyt is biztosítanak a vállalatnak. Ezért döntöttünk úgy, hogy további empirikus bizonyítékokat gyűjtünk ennek igazolására. Ez a pozitív hatás mind az üzleti eredményre, mind pedig a vendég-elégedettségre komoly motiváció, hogy folytassuk a CSR irányelveinket” – nyilatkozta Arnaud Herrmann, az AccorHotels Fenntartható Fejlődéssel foglalkozó igazgatója.

Fenntarthatósági Csúcs 2015
2015-ben hatodszorra rendezi meg a Piac & Profit a Magyar Fenntarthatósági Csúcs konferenciát. Hatodszorra hívjuk össze a felelősen gondolkodó embereket Magyarországon, hogy megvitassuk, hol tartunk mi, magyarok tetteinkkel a fenntartható fejlődés, vagyis élhető világunk fennmaradása érdekében. Vegyen részt Ön is! Részletes program és regisztráció itt.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo