Pénzt hoz, ha zöldre váltunk

Nem csak ökológiai lábnyomát csökkenti az a vállalat, amely fenntarthatósági programokba invesztál, a vállalat üzleti teljesítményének javulásához is hozzájárul - közölte az AccorHotels.

Kép: Pixabay

Az Accenture 2015-ös kutatása kimutatta, hogy erős kapcsolat van a fenntartható fejlődéssel kapcsolatos kezdeményezések és a vendég-elégedettség között. Az ISO 14001 minősítés megszerzése, mely a környezetgazdálkodás nemzetközileg elismert tanúsítványa, magasabb vendég-elégedettséghez vezet.  Az Accenture kutatás bebizonyította, hogy a vállalatok számára előnyös, ha munkavállalóit és partnereit a fenntartható fejlődés követelményeinek megfelelő célok köré egyesíti, miközben növeli a vállalat értékét – közölte az AccorHotels.

A B2B ügyfelek egyre nagyobb számban tekintenek a CSR-ra mint egy fontos kritériumra, amikor kiválasztják a beszállítójukat. Az Ernst and Young által ellenőrzött belső kutatás kimutatta, hogy a cégek 70 százaléka kommunikálja a CSR előírásait egy ajánlatkérési folyamat során illetve a napi üzleti kapcsolatokban egyaránt.

„Több mint 20 éve elköteleztük magunkat a fenntartható fejlődés mellett és mindig hittünk abban, hogy amellett, hogy megőrizzük az ökoszisztémánkat, a fenntarthatósági kezdeményezések egyúttal versenyelőnyt is biztosítanak a vállalatnak. Ezért döntöttünk úgy, hogy további empirikus bizonyítékokat gyűjtünk ennek igazolására. Ez a pozitív hatás mind az üzleti eredményre, mind pedig a vendég-elégedettségre komoly motiváció, hogy folytassuk a CSR irányelveinket” – nyilatkozta Arnaud Herrmann, az AccorHotels Fenntartható Fejlődéssel foglalkozó igazgatója.

Fenntarthatósági Csúcs 2015
2015-ben hatodszorra rendezi meg a Piac & Profit a Magyar Fenntarthatósági Csúcs konferenciát. Hatodszorra hívjuk össze a felelősen gondolkodó embereket Magyarországon, hogy megvitassuk, hol tartunk mi, magyarok tetteinkkel a fenntartható fejlődés, vagyis élhető világunk fennmaradása érdekében. Vegyen részt Ön is! Részletes program és regisztráció itt.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo