Támogatják és felmatricázzák a környezetbarát autókat

Az energiatudatos Obama-adminisztráció üzemanyagfogyasztás és üvegházgáz-emisszió szerint tervezi osztályozni az autókat és 2012-től erre vonatkozó két címkével látná el az új gépkocsikat. Kínában októbertől új technológiai követelményeket vezetnek be az elektromos autók feltöltését szolgáló üzemekre és a kommunista kormány 2020-ig 14,8 milliárd dollárt fordít a környezetbarát autók vásárlásának szubvencionálásába.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Ford autógyár chicagói üzemét meglátogató Barack Obama bizakodásának adott hangot, hogy 2015-re az USA vezető pozíciót, vagyis 40 százalékos piaci részesedést szerez az elektromos autók elemeinek gyártásában, ami szakértők szerint annak a jele, Amerika számára ez az egyetlen zöld szegmens, ahol maradt mozgástere és esélye a nyerésre. A szél- és napenergia-technológiák versenyében Kína és néhány európai állam már jóval előrébb jár, mint az Egyesült Államok.

A fogyasztók átnevelése

Az amerikai kormány áprilisban vezette be a teherautók emissziójára vonatkozó "kipufogótörvényt", amely az üzemanyaghatékonyságot 2012-től szabályozza, és az amerikai Környezetvédelmi Hatóság (EPA) most ezt próbálja bevinni a köztudatba.

Az EPA új szabványrendszerében a hibrid-járművek, mint például a Toyota Prius A-besorolást kapnának, míg a benzinfaló sportkocsik csak a D-kategóriába esnének - ez közérthető az amerikai fogyasztónak, mert náluk az iskolákban is A-tól D-ig terjednek az osztályzatok. A címke-rendszer célja a fogyasztók teljeskörűbb informálása - tulajdonképpen olyan jellegű energiatudatos jelzés ez, mint ami az élelmiszereknél a "food miles" (az összetevők által megtett mérföldek száma) vagy a húsfajták CO2-emissziójának feltüntetése a csomagoláson.

Az amerikai Közlekedésügyi Minisztérium és az EPA javaslata értelmében két új címkét helyeznének az új autók üvegére, jelentette a Reuters, hogy az autószalonokba betérő vásárlók a fogyasztást és a károsanyag-kibocsátást is figyelembe vehessék, amikor döntenek. A fogyasztásról szóló matricán feltüntetik a városi és autópályán történő autóhasználat üzemanyag-vonzatait, illetve éves összeget is jeleznek majd.

A négyszintű osztályozás árnyaltabb lesz, mint a jelenlegi, amely szimplán az "energia-hatékony" matricát használja, és nem utal az emisszióra. Az EPA jelenleg konzultál az autógyártókkal, hogy az üzemanyaghatékonysághoz hasonlóan energiahatékonyság-címkéket is bevezessen az elektromos autóknál. Ezek a mérföldenként elhasznált energiát jeleznék.

Amennyiben érdekli, hogy hogyan alakítják át az autóipart az elektromos autók, látogasson el hozzánk holnap is!

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo