Több magyar gyereknek segíthet a Csodalámpa

2009 januárjától a megfázás és influenza elleni termékek egyik márkája, a Coldrex egy CSR kampány keretében támogatja a Csodalámpa Óhaj-Sóhaj Kívánságteljesítő Alapítványt. Az alapítvány 2003 óta teljesíti olyan három és tizennyolc év közötti gyerekek kívánságát, akik életet veszélyeztető betegségben szenvednek.

A világ második legnagyobb gyógyszergyártója, a GlaxoSmithKline CSR stratégiájának fókuszpontjában az egészségmegőrzés és az életminőség javítása áll. "Hiszünk a non-profit és for-profit szféra együttműködésének szükségességében és lehetőségeiben, ezért az egészségmegőrzés területén alapítványi partnereinkkel közösen próbáljuk elérni társadalmi céljainkat. Nagy öröm a számunkra, hogy idén egy ilyen nemes és különleges alapítványt támogathatunk. Reméljük, hogy a befolyt összegből még több kívánság válhat majd valóra." - nyilatkozta Pásztor Gergő, a Coldrex brand managere.

Magyarországon körülbelül ötezer olyan beteg gyermek él, akinek kívánságát teljesítheti az alapítvány. A Csodalámpa Alapítvány mindent megtesz annak érdekében, hogy a gyerekek hétköznapjai ne csupán a betegségről, a fájdalomról és a tehetetlenségről szóljanak, hanem a vidámságról, az életről és az előttük álló lehetőségekről.

A gyerekek fantáziája határtalan, így a kívánságok is különbözőek, de egy kis beteg csak egyszer kérhet. Legyen az tárgyi kívánság, egy program, egy soha nem látott hely meglátogatása vagy találkozó egy kedvenc sztárral - az alapítvány a lehetőségeihez mérten mindent elkövet, hogy a csoda létrejöhessen.


Csak egy példa a sok közül

"Az ajándék nemcsak abban mérhető, hogy látjuk az örömüket, hanem a gyógyulás mértékében is. Boldogságot szeretnénk nekik szerezni, mosolyt varázsolni az arcukra, hogy a kórházi kezelések között egy ilyen élményből erőt merítsenek és tovább tudjanak küzdeni a betegségük legyőzéséért. Reményt adunk nekik a sokszor "képtelen, lehetetlen" vágyálom megvalósításával." - fogalmazott Felkai Márta, az alapítvány kommunikációs vezetője.     

Segítséget bárkitől elfogadnak

A Csodalámpának nincs könnyű dolga: csupán 3 alkalmazottal dolgoznak, de a fáradhatatlan kollegák munkáját számos önkéntes segíti országszerte, a hosszú távú céljuk azonban az, hogy a jelenlegi 7 régiót - Budapest, Debrecen, Miskolc, Szeged, Pécs, Szombathely, Győr - bővítve kialakítsanak egy, az egész országot átfogó önkéntes hálózatot.

Az alapítványt többnyire társaságok és magánszemélyek támogatják, köztük művészek is szép számmal, így például Nagy-Kálózy Eszter és Rudolf Rudolf a Csodalámpa védnökeiként is segítenek a kérések megvalósításában.

A CSR kampány egyik eleme az intenzív TV szpot kampány, melyben felhívják a figyelmet arra, hogy minden eladott Coldrex termék után 10 forinttal támogatják a vásárlók az alapítványt. A cég emellett PR eszközökkel is erősíti a kommunikációjat.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo