Mondjunk le az augusztus 20-i tűzijátékról!

Érdekes mozgalom ütötte fel a fejét az interneten újabb példájaként annak, hogy  a világháló az "alulról jövő" kezdeményezések terepe, ahol bármilyen épkézláb és okos ötlet táptalajra lelhet és támogatókra, hogy aztán társadalmi szinten fejtse ki hatását. Néhányan azt javasolták, a tüzijáték költségvetését fordítsák az árvízkárosultak megsegítésére. Sokan egyetértenek.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Az ötlet kézenfekvő: mondjunk le egy olyan luxusról, mint az augusztus 20-i tűzijáték, aminek több százmillió forintos költségvetéséből inkább az árvízkárosultakat segítse a magyar állam.

A felvetés nemcsak a Facebookon nyert támogatókra, hanem emailekben terjed országszerte. Egy nap alatt 70 000-en csatlakoztak ahhoz az oldalhoz, amely azt szorgalmazza, hogy mondjunk le a tüzijátékról, jelentette szerdán az Info Rádió, amely azt is megszellőztette: tavaly 239 millió forintba került a budapesti látványosság.

Csütörtök délelőttre már több mint 102 000 taggal bírt a tüzijáték lefújása mellett korteskedő Facebook-csoport, melynek létrehozói -átpolitizált közéletünk ironikus szimptómájaként- kénytelenek voltak hangsúlyozni, hogy kezdeményezésük nem kormánypárti és nem kormányellenes. A kormány állítólag megfontolja a tűzijáték elhalasztásának lehetőségét.

Az ellentábor, amely kitart a rakétás, színes, égbolti sziporkázás mellett szintén gyűjti a támogatókat a Facebookon. Hozzájuk azonban eddig mindössze 109-en csatlakoztak.

Szavazás:

Ön támogatná, hogy augusztus 20-i ünnepségek helyett az árvízkárosultakra költsön a kormány?

Véleményvezér

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.
A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében

A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében 

Szomorú társadalmi látlelet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo