Az ügynökségi pályázat témagazdái - a HP Magyarország, a Magyar Telekom, a MOL, a Pannon, a Richter Gedeon, az OTP és a Tesco - azért fordulnak az ügynökségekhez, hogy felkérjék őket, "adjanak ARC-ot CSR tevékenységüknek".
A szervezők garanciát vállalnak arra, hogy - maximum - a legjobb 14 óriásplakát (minden témagazda esetében 2 db) megjelenik az ARC óriásplakát-kiállításán a Felvonulási téren, ami lehetőséget teremt arra, hogy a pályamű egy sajátos kontextusban, egy kiállításon, köztéren, az azonnali társadalmi reflexiókat vállalva jelenjen meg. A kiállított pályaműveken feltüntetésre kerül majd a készítő ügynökség neve.
A zsűri tagjai az adott pályázati témát kiíró cég szakemberei valamint az ARC és a Magyar Reklámszövetség 1-1 képviselője. A pályázati nevezési díj 50 ezer forint. Az összeget befizető ügynökségek bármely témában, korlátlan számban nyújthatnak be pályaműveket. A nyertes pályázók listája július 19-én kerül fel a www.arcmagazin.hu és a www.mrsz.hu honlapra.
A Magyar Reklámszövetség a társadalmi szerepvállalásról szóló legális híradás elkötelezett híveként több mint egy éve zászlajára tűzte a CSR-tevékenységről szóló kommunikáció jogi helyzetének tisztázását azon alapvető tétellel a középpontban, hogy a CSR kommunikációja nem reklám.
A jelentkezési lap és a pályázati felhívás letölthető az alábbi honlapokról: www.arcmagazin.hu és www.mrsz.hu