Egy rendszer, mely a szolgáltatók hasznára válhat

 

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Napjaink modern világában az internet az az eszköz, melyre a legtöbb ember támaszkodik, amennyiben több információt szeretne megtudni egy termék megvásárlása vagy egy szolgáltatás igénybevétele előtt. A tájékozódást követően szeretik gyorsan és egyszerűen lefoglalni azt, ami érdekli őket.

Cégek számára egy saját online foglalási rendszer kialakítása költséges lehet, azonban létezik egy olyan rendszer, mely megoldást kínálhat a felmerülő problémára, elsősorban az egészség-, szépség-, és wellness szolgáltatókra fókuszáltan.

Ingyenes marketing, amely segít a márka megismerésében

A fogyasztói élmény biztosítása elsődleges, bármely szektorban tevékenykedjen az adott cég. Minél egyszerűbb és gyorsabb a foglalás folyamata, annál több ügyfél fogja választani a számára kényelmesebb megoldást.

Mindemellett a rendszer által biztosított marketing e-mailek és hírlevelek felgyorsíthatják az ügyfélszerzés folyamatát, mely a bevétel megnövekedését eredményezheti.

Mik a rendszer előnyei?

Az ügyfelek nincsenek időkorlátokhoz kötve, a hét minden napján, reggeltől estig hozzáférhetnek a rendszerhez és általa a szolgáltató kínálatához egyaránt. Nincs szükség telefonos egyeztetésre, mellyel nem csak időt spórolhat meg a szolgáltató, így nagyobb figyelmet fordíthat aktuális vendégeire.

Egy olyan online naptárhoz férhet hozzá, mely mobiltelefonról és számítógépről egyszerűen elérhető és nyomon követhető, mindemellett személyre szabható. Letisztult, átlátható és egyszerűen használható, mellyel felgyorsítható a foglalási folyamat.

Amire a legtöbb vállalkozás vágyik: új ügyfelek

A rendszernek hála, a szolgáltató a fiatalabb célcsoport igényeit is ki tudja elégíteni, valamint egyszerűen fel tudja tölteni a még le nem foglalt időpontokat. Mindez az árbevétel növekedéséhez vezet, minden erőfeszítés nélkül.

A rendszer segít megakadályozni, hogy a bejelentkezett vendégek elfelejtsenek lefoglalt időpontjuk alkalmával megjelenni. SMS vagy e-mail értesítést küld, elkerülve ezzel a kellemetlenségeket. Részletesebben megismerheti vendégei szokásait, közelebb kerülhet hozzájuk, így egyszerűbben kielégítheti igényeiket.

Hogyan működik?

Regisztrációt követően a cég kiválaszthatja mindazon szolgáltatásait, melyre az ügyfelek időpontot foglalhatnak. Ennek köszönhetően egy egységes felületen fogja látni a bejelentkezett vendégeket. Igény esetén könnyedén hozzáadható egy-egy felszabadult időpont, valamint minden egyes vendég mellé megjegyzés írható, mellyel nem csak a szolgáltató munkája lesz könnyebb, hanem a szolgáltatást igénybe vevő ügyfelek elégedettsége is nőni fog.

Amennyiben az adott szolgáltatás hasznos lehet az Ön vállalkozása számára is, nézzen körül a Spalneo weboldalán, ahol részletesebb tájékoztatást kaphat csomagajánlatairól.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo