Az Invitech Solutions az elmúlt időszakban két jelentős változtatást hajtott végre működésében. Egységes értékesítési és ügyfélkiszolgálási szervezetet hozott létre, amely magában foglalja mind a nagyvállalati és kormányzati szektort, mind pedig a korábbi középvállalati szegmenst. A másik változás, hogy a szolgáltatások fejlesztését és piacra vitelét támogató kompetenciákat egy szervezeti egységbe integrálta a társaság.
Az üzleti ügyfelekkel fenntartott közvetlen kapcsolatot a továbbiakban egységes szervezetként összehangoló Vállalati és Kormányzati Igazgatóság vezetője Marton László, aki eddig a nagyvállalati és kormányzati szegmenst vezette. Ez a szerepköre egészül most ki a teljes üzleti ügyfélkör kiszolgálásának irányításával. Az integrált szervezet kialakításának fő célja, hogy az Invitech Solutions az egyre specializáltabb és összetettebb IT-megoldásokat egységes elvek mentén nyújtsa valamennyi üzleti ügyfele részére. A területet vezető Marton László korábban meghatározó szerepet töltött be az Invitel Csoport informatikai kompetenciájának megteremtésében, az infokommunikációs szolgáltatások bevezetésében. „Az egységes szervezet kiváló lehetőséget teremt a hatékonyabb kiszolgálásra, ügyfeleink igényeinek még mélyebb megértésére. Erre szükség is van, hiszen még több vállalathoz szeretnénk eljutni az ország minden pontján. Az új szervezettel a második legnagyobb hazai, technológiai fókuszú kereskedelmi csapat jön létre, amelynek köszönhetően minden jelenlegi és jövőbeni ügyfelünk egyedi kiszolgáláshoz juthat szükség esetén, amellett hogy hozzáfér a közös tudáshoz és innovációs eredményekhez” – fogalmazott Marton László.
Az Invitech Solutions a sikeres piaci szereplés szempontjából meghatározó további területeket is megerősítette, és egy szervezetbe integrálta. Az így létrejött Stratégiai és Marketing Igazgatóság biztosítja a stratégiai tervezés, az üzletfejlesztés, a kontrolling, az üzleti intelligencia, a termékmenedzsment, valamint a marketing feladatok kereteit. A területet a társasághoz 2016 elején érkezett Horváth Balázs vezeti.
A szakember korábban a Boston Consulting Group budapesti irodájában dolgozott, ahol a telekommunikáció, média és technológiai szakterület tagjaként nyolc évet töltött el magyar, regionális és nemzetközi iparági ügyfelek támogatásával. Korábban rövidebb ideig dolgozott a Google és az Universal Music külföldi irodáiban is. Szakterülete a stratégiai tervezés, a piacra jutási stratégiák kidolgozása, az értékesítési és marketing hatékonyság fejlesztése. „A piacra viteli kompetenciák integrálásával egy, a hagyományos telekommunikációs cégeknél megszokott széttagolt működésről áttérünk a globális technológiai cégekre jellemző hálózatos működési modellre. Az új szervezettől az értékesítés támogatásának további szakszerűsítését, a marketing terület reagálási képességének növekedését várjuk” – tette hozzá Horváth Balázs.
A szervezet fejlesztésével párhuzamosan újabb eredményekről és tervekről is beszámolhatott a társaság. „Az elmúlt időszakban egy olyan ügyfélportált vezettünk be, amellyel lényegében új szintre emeltük a szolgáltató és a megrendelő közti kapcsolat kultúráját is. A rendszeren transzparens módon, szinte valós időben követhetik nyomon partnereink a felénk érkező kérések teljesítését, később pedig folyamatos betekintés nyerhetnek a nekik kínált megoldásaink működésébe. Ez különös jelentőséget kaphat például az IT-biztonsági megoldásaink esetében, amelyeket szintén folyamatosan fejlesztünk.
Ugyanakkor nem csak belső erőforrásokból kívánunk bővülni, hanem akvizíciók révén is. Idén már felvásároltuk az egyik IT-biztonsági megoldásszállítót, és még nagyobb lépésekre készülünk a jövőben. Aktív szerepet kívánunk vállalni a júniusban létrejött magyarországi 5G Koalícióban is, infrastrukturális adottságaink nagyban hozzájárulhatnak az ötödik generációs telekommunikációs mobiltechnológia széles körű hazai elterjedéséhez. Mindemellett magasabb fokozatra kapcsoltunk a legnagyobb gyártók és partnerek minősítéseinek megszerzésében, ideértve olyan tanúsítványokat is, amelyekkel sok esetben kizárólag mi rendelkezünk Magyarországon. Jelenleg pedig olyan beruházásokat hajtunk végre, amelyek segítségével még több ügyfelet tudunk kiszolgálni, adatközpont-kapacitásunk bővítése is ezt szolgálja. A célunk egyértelmű: növekedni” – nyilatkozta Javorniczky Áron, az Invitech Solutions operatív vezérigazgató-helyettese.