Lendületben a Vajda-Papír - „20 éve szeretettel gyártunk”

Óriási utat tett meg két évtized alatt a Vajda-Papír Kft., az Ooops! termékcsalád gyártója: a higiéniai papírtermékek piacának meghatározó szereplőjévé vált, termelése már évi 100 ezer tonna fölé nőtt. A növekedés figyelemre méltó, miként az is, hogy miközben sikertörténetet írtak, a cég maradt, ami volt: családias, a dolgozókra és a környezettudatosságra egyaránt figyelő, innovatív vállalat.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Sokat elárul a közel 40 milliárd forintos éves forgalom, a bő 100 ezer tonnás gyártási kapacitás, a közel ötszáz munkatárs, és persze az is, hogy húsz országba exportál már az 1999-ben létrehozott Vajda-Papír Kft., ám akad még ezeknél is beszédesebb adat. A két évtizedes múltra visszatekintő vállalat évente több mint egy magyarországnyi, majd 13 millió ember higiéniai papírszükségleteit képes fedezni. Az, hogy a Vajda-Papír Kft.-nél nem csak financiális és termelési adatokban mérik a sikert, pontosan mutatja: a vállalatnál sohasem tévesztik szem elől az alapvető célt, azt, hogy nekik az emberek igényei és szükségletei szerint kell dolgozniuk. Mindezek ismeretében cseppet sem véletlen, hogy az Ooops! gyártójánál egyetlen mondatba tudják sűríteni a cégvezetési filozófiát: „20 éve szeretettel gyártunk.”

Itthon és külföldön

Az emberközpontú tervezés és gyártás eredményét Magyarországon milliók tapasztalják meg nap mint nap, hiszen a felmérések szerint alig akad olyan háztartás hazánkban, ahol ne lennének megtalálhatóak a Vajda-Papír Kft. termékei.

Mindeközben külföldön is mind sikeresebb a vállalat kínálata: a cég – amelynek 2013 óta Norvégiában saját leányvállalata és gyára van – hagyományosan népszerű Skandináviában, de erősítette helyzetét Közép-Kelet-Európában továbbá a Baltikumban, miközben új piacok meghódításába kezdett Észak-Afrikában, valamint a Közel-Keleten.

A bővülés ráadásul nem csak földrajzi értelemben érhető tetten: Magyarországon mind több ágazatban sikerül új partnerekkel együttműködnie a cégnek, 2019-ben például a hoteleket, közintézményeket, ipari létesítményeket kiszolgáló közületi piac felé lépett a vállalat. Mindennek óriási szerepe van abban, hogy sikerült fenntartani a családi összefogással vezetett vállalat folyamatos, dinamikus fejlődését.

A növekedés figyelemre méltó, miként az is, hogy évről-évre sikertörténetet írnak. Vajda Attila büszkén említi: cégüknek száznál is több olyan munkatársa van, akikkel már legalább tíz éve együtt dolgoznak, és akad példa arra is, hogy szülők és gyerekeik is a Vajda-Papír Kft. munkatársai.

A jövő higiéniai papírtermékei

A vállalat egyre több területen ügyel arra is, hogy olyan megoldásokat alkalmazzon a gyártás, csomagolás területén, amelyek a lehető legkevésbé terhelik a környezetet. Ezt szemléletet jelzi az is, hogy a vállalat a ti:me Agency ügynökséggel együtt nemzetközi designversenyt nyert az újrahasznosítható papírcsomagolású, felhasználóbarát Ooops! USE toalettpapír koncepciójával. Ugyanekkor 2019 év végén gyártásba kerültek a háztartási papírtermékek legújabb generációs, ún. gurigamentes (középső papírhenger nélküli) tagjai.

 

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo