Komoly szakmai elismerés az Alma Gyógyszertáraknak

A Magyar Franchise Szövetség az Alma Gyógyszertárakat választotta meg az Év Franchise Hálózatának, melyet egy modern gyógyszertári koncepcióval, a Referenciapatika Programmal sikerült kivívnia.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Dr. Lázár Szabolcs, a Patika Management Kft. ügyvezető igazgatója büszkén beszélt az eredményekről:

A Referenciapatika Program nagy lépés az Alma hálózatnak. Az előkészítésnél a vásárlóink igényeire koncentráltunk, mellette feltérképeztük a nyugat-európai trendeket, de alapvetően saját, több évtizedes tapasztalatainkra építkeztünk. Azt gondolom, hogy nem csak Magyarországon, de Európában is élvonalba tartozó egyedi, saját programot alkottunk az Alma Referenciapatika-modellel. A modernizálás során a letisztult patikabelsőt és a szabad polcokat úgy alakítottuk ki, hogy közben az Almára jellemző barátságos hangulat ugyanolyan hangsúlyos maradjon. Nagyszerű élmény volt mindezt létrehozni és még nagyobb a gyakorlatban megvalósítani. Olyan minőségi munkát végeztünk, amire újítóként is büszkén tekinthetünk.”
A program elindítása előtt a gyógyszertárhálózat tanulmányozta a hazai vásárlói közönség igényeit. Bár az emberek 70 százaléka a széles választékot és a kedvező árakat keresi, egyre fontosabb szemponttá válik számukra a kellemes patikabelső, 43 százalékuk pedig kifejezetten a szabadpolcos patikát részesítette előnyben. Az Alma Referenciapatika Program keretében az Alma Gyógyszertárak az új, letisztult belső kialakítással mindezt maximálisan megvalósította.

Az újjávarázsolt belső tér és a modernizált munkahely óriási segítséget jelent a vevőknek és a gyógyszerészeknek egyaránt. Áttekinthetőbben helyezkednek el a vény nélkül kapható termékek, amik segítik a betegeket a választásban. A hozzáférhető, szabadpolcon elhelyezett termékek kiemelt népszerűségnek örvendenek; kifejezetten igaz ez a táplálék-kiegészítőkre, vitaminokra és bőrápoló készítményekre, amelyeket a vásárlók szívesen hasonlítanak össze, mielőtt döntenének.

A vásárlói visszajelzések egyértelműek: az egészségtudatos, betegségmegelőzést fontosnak tartó vásárlók a harmonikus hangulat és a XXI. századi design miatt szívesen járnak ezekbe a gyógyszertárakba. A szabadon álló polcoknak köszönhetően olyan termékek is szem elé kerülnek, amikről eddig a vásárlók nem is gondolták, hogy egy gyógyszertárban is beszerezhetők. Bár a vásárlási rutin változott, a felkészült gyógyszerészek hatékonyabban tudnak konzultálni mindazokkal, akiknek kiemelten fontos a szakmai segítség.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo