Komoly szakmai elismerés az Alma Gyógyszertáraknak

A Magyar Franchise Szövetség az Alma Gyógyszertárakat választotta meg az Év Franchise Hálózatának, melyet egy modern gyógyszertári koncepcióval, a Referenciapatika Programmal sikerült kivívnia.

Dr. Lázár Szabolcs, a Patika Management Kft. ügyvezető igazgatója büszkén beszélt az eredményekről:

A Referenciapatika Program nagy lépés az Alma hálózatnak. Az előkészítésnél a vásárlóink igényeire koncentráltunk, mellette feltérképeztük a nyugat-európai trendeket, de alapvetően saját, több évtizedes tapasztalatainkra építkeztünk. Azt gondolom, hogy nem csak Magyarországon, de Európában is élvonalba tartozó egyedi, saját programot alkottunk az Alma Referenciapatika-modellel. A modernizálás során a letisztult patikabelsőt és a szabad polcokat úgy alakítottuk ki, hogy közben az Almára jellemző barátságos hangulat ugyanolyan hangsúlyos maradjon. Nagyszerű élmény volt mindezt létrehozni és még nagyobb a gyakorlatban megvalósítani. Olyan minőségi munkát végeztünk, amire újítóként is büszkén tekinthetünk.”
A program elindítása előtt a gyógyszertárhálózat tanulmányozta a hazai vásárlói közönség igényeit. Bár az emberek 70 százaléka a széles választékot és a kedvező árakat keresi, egyre fontosabb szemponttá válik számukra a kellemes patikabelső, 43 százalékuk pedig kifejezetten a szabadpolcos patikát részesítette előnyben. Az Alma Referenciapatika Program keretében az Alma Gyógyszertárak az új, letisztult belső kialakítással mindezt maximálisan megvalósította.

Az újjávarázsolt belső tér és a modernizált munkahely óriási segítséget jelent a vevőknek és a gyógyszerészeknek egyaránt. Áttekinthetőbben helyezkednek el a vény nélkül kapható termékek, amik segítik a betegeket a választásban. A hozzáférhető, szabadpolcon elhelyezett termékek kiemelt népszerűségnek örvendenek; kifejezetten igaz ez a táplálék-kiegészítőkre, vitaminokra és bőrápoló készítményekre, amelyeket a vásárlók szívesen hasonlítanak össze, mielőtt döntenének.

A vásárlói visszajelzések egyértelműek: az egészségtudatos, betegségmegelőzést fontosnak tartó vásárlók a harmonikus hangulat és a XXI. századi design miatt szívesen járnak ezekbe a gyógyszertárakba. A szabadon álló polcoknak köszönhetően olyan termékek is szem elé kerülnek, amikről eddig a vásárlók nem is gondolták, hogy egy gyógyszertárban is beszerezhetők. Bár a vásárlási rutin változott, a felkészült gyógyszerészek hatékonyabban tudnak konzultálni mindazokkal, akiknek kiemelten fontos a szakmai segítség.

Véleményvezér

Szijjártó Péter fia sem veti meg a luxust

Szijjártó Péter fia sem veti meg a luxust  

Magánrepülővel utazott, amelyről Hadházy Ákos független országgyűlési képviselő osztott meg képeket. 
Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo