Komoly szakmai elismerés az Alma Gyógyszertáraknak

A Magyar Franchise Szövetség az Alma Gyógyszertárakat választotta meg az Év Franchise Hálózatának, melyet egy modern gyógyszertári koncepcióval, a Referenciapatika Programmal sikerült kivívnia.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Dr. Lázár Szabolcs, a Patika Management Kft. ügyvezető igazgatója büszkén beszélt az eredményekről:

A Referenciapatika Program nagy lépés az Alma hálózatnak. Az előkészítésnél a vásárlóink igényeire koncentráltunk, mellette feltérképeztük a nyugat-európai trendeket, de alapvetően saját, több évtizedes tapasztalatainkra építkeztünk. Azt gondolom, hogy nem csak Magyarországon, de Európában is élvonalba tartozó egyedi, saját programot alkottunk az Alma Referenciapatika-modellel. A modernizálás során a letisztult patikabelsőt és a szabad polcokat úgy alakítottuk ki, hogy közben az Almára jellemző barátságos hangulat ugyanolyan hangsúlyos maradjon. Nagyszerű élmény volt mindezt létrehozni és még nagyobb a gyakorlatban megvalósítani. Olyan minőségi munkát végeztünk, amire újítóként is büszkén tekinthetünk.”
A program elindítása előtt a gyógyszertárhálózat tanulmányozta a hazai vásárlói közönség igényeit. Bár az emberek 70 százaléka a széles választékot és a kedvező árakat keresi, egyre fontosabb szemponttá válik számukra a kellemes patikabelső, 43 százalékuk pedig kifejezetten a szabadpolcos patikát részesítette előnyben. Az Alma Referenciapatika Program keretében az Alma Gyógyszertárak az új, letisztult belső kialakítással mindezt maximálisan megvalósította.

Az újjávarázsolt belső tér és a modernizált munkahely óriási segítséget jelent a vevőknek és a gyógyszerészeknek egyaránt. Áttekinthetőbben helyezkednek el a vény nélkül kapható termékek, amik segítik a betegeket a választásban. A hozzáférhető, szabadpolcon elhelyezett termékek kiemelt népszerűségnek örvendenek; kifejezetten igaz ez a táplálék-kiegészítőkre, vitaminokra és bőrápoló készítményekre, amelyeket a vásárlók szívesen hasonlítanak össze, mielőtt döntenének.

A vásárlói visszajelzések egyértelműek: az egészségtudatos, betegségmegelőzést fontosnak tartó vásárlók a harmonikus hangulat és a XXI. századi design miatt szívesen járnak ezekbe a gyógyszertárakba. A szabadon álló polcoknak köszönhetően olyan termékek is szem elé kerülnek, amikről eddig a vásárlók nem is gondolták, hogy egy gyógyszertárban is beszerezhetők. Bár a vásárlási rutin változott, a felkészült gyógyszerészek hatékonyabban tudnak konzultálni mindazokkal, akiknek kiemelten fontos a szakmai segítség.

Véleményvezér

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.
Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra

Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra 

Trump most Ukrajnára koncentrál majd.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo