Komoly szakmai elismerés az Alma Gyógyszertáraknak

A Magyar Franchise Szövetség az Alma Gyógyszertárakat választotta meg az Év Franchise Hálózatának, melyet egy modern gyógyszertári koncepcióval, a Referenciapatika Programmal sikerült kivívnia.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Dr. Lázár Szabolcs, a Patika Management Kft. ügyvezető igazgatója büszkén beszélt az eredményekről:

A Referenciapatika Program nagy lépés az Alma hálózatnak. Az előkészítésnél a vásárlóink igényeire koncentráltunk, mellette feltérképeztük a nyugat-európai trendeket, de alapvetően saját, több évtizedes tapasztalatainkra építkeztünk. Azt gondolom, hogy nem csak Magyarországon, de Európában is élvonalba tartozó egyedi, saját programot alkottunk az Alma Referenciapatika-modellel. A modernizálás során a letisztult patikabelsőt és a szabad polcokat úgy alakítottuk ki, hogy közben az Almára jellemző barátságos hangulat ugyanolyan hangsúlyos maradjon. Nagyszerű élmény volt mindezt létrehozni és még nagyobb a gyakorlatban megvalósítani. Olyan minőségi munkát végeztünk, amire újítóként is büszkén tekinthetünk.”
A program elindítása előtt a gyógyszertárhálózat tanulmányozta a hazai vásárlói közönség igényeit. Bár az emberek 70 százaléka a széles választékot és a kedvező árakat keresi, egyre fontosabb szemponttá válik számukra a kellemes patikabelső, 43 százalékuk pedig kifejezetten a szabadpolcos patikát részesítette előnyben. Az Alma Referenciapatika Program keretében az Alma Gyógyszertárak az új, letisztult belső kialakítással mindezt maximálisan megvalósította.

Az újjávarázsolt belső tér és a modernizált munkahely óriási segítséget jelent a vevőknek és a gyógyszerészeknek egyaránt. Áttekinthetőbben helyezkednek el a vény nélkül kapható termékek, amik segítik a betegeket a választásban. A hozzáférhető, szabadpolcon elhelyezett termékek kiemelt népszerűségnek örvendenek; kifejezetten igaz ez a táplálék-kiegészítőkre, vitaminokra és bőrápoló készítményekre, amelyeket a vásárlók szívesen hasonlítanak össze, mielőtt döntenének.

A vásárlói visszajelzések egyértelműek: az egészségtudatos, betegségmegelőzést fontosnak tartó vásárlók a harmonikus hangulat és a XXI. századi design miatt szívesen járnak ezekbe a gyógyszertárakba. A szabadon álló polcoknak köszönhetően olyan termékek is szem elé kerülnek, amikről eddig a vásárlók nem is gondolták, hogy egy gyógyszertárban is beszerezhetők. Bár a vásárlási rutin változott, a felkészült gyógyszerészek hatékonyabban tudnak konzultálni mindazokkal, akiknek kiemelten fontos a szakmai segítség.

Véleményvezér

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény 

A Fidesz állandóan riogat, migránsokkal, háborúval, Sorossal, most meg a gázárral.
Főhet szegény Orbán Viktor feje

Főhet szegény Orbán Viktor feje 

Ez ám a meglepetés, mégiscsak Putyin a háborúpárti.
Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint

Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint 

Újabb botrány, lesz-e felelős?
Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo