A cégek gyakran nem tudják, hogy az információ technológia hogyan járul hozzá üzleti folyamataikhoz és sok esetben olyan alapvető informatikai feladatokkal vannak elfoglalva, mint pl. a nyomtatók és szerverek karbantartása. Mindez pénzügyi és emberi erőforrást emészt fel és limitálja az üzleti folyamatok, valamint a termékek innovációjára fordítható kapacitásokat.
Az IT Szolgáltatás Menedzsment (ITSM) az IT rendszerek felügyeletére szolgáló olyan tudományág, amely a vásárlók szemszögéből tekint az IT üzletmenetben betöltött szerepére.
Az INNOTRAIN IT egy Európai Unió által finanszírozott projekt, amelynek célja, hogy Közép-Európában növelje a KKV-k körében az ITSM alkalmazását, valamint fokozza a folyamat- és szolgáltatás innovációt.
A projekt keretében közép-európai egyetemek által kidolgozott és a KKV-k igényeire szabott, egyszerűsített IT módszer bemutatására ingyenes képzést szervezünk Európa-szerte mintegy 1000 szakértő részére angol, magyar, német, szlovák, cseh és lengyel nyelven, és szoftverünkhöz elérést is biztosítunk weboldalunkon keresztül.
A kis- és középvállalkozások informatikai és személyi költségeiknek akár 20 százalékát is megspórolhatják az IT Szolgáltatás Menedzsment révén - ezt az eredményt mutatta a projekt keretében mintegy 200 európai cég bevonásával készített korábbi tanulmány is.
Magyarországon Debrecenben rendezzük meg a két modulból (ITSM és Változásmenedzsment) álló képzéseinket. A tréning gyakorlati példákkal demonstrálja azt a módszert, amely által a cég működési folyamatainak optimalizálását IT szolgáltatások révén tudja megoldani.
Bővebb információk:
Az elérhető személyes képzésről
A képzésre történő jelentkezéshez, kérjük, regisztráljon!