Így kapcsolódik össze az e-kereskedelem és a mesterséges intelligencia

Az Enet.hu adatai szerint, az európaiak közül a magyarok bizonyultak a legcélzottabb, legismertebb e-vásárlóknak, ugyanis közel 5,5 millió magyar, vagy pontosabban Magyarország felnőtt lakosságának 91%-a rendszeres online vásárló.

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

2020-ban a Covid-19 világjárvány, főleg ennek második hulláma, amely komoly hatósági szigorítások bevezetésével járt, felgyorsította az online vásárlás iránti érdeklődést, különösen a lakberendezési és háztartási cikkek iránt.

2021-ben, az új Covid-19 valóságban, az online áruházaknak gondosan kell kezelniük az ügyfelek vásárlási tapasztalatát. Az online home & deco vásárlónak pontos elvárásai vannak - és kitűzött célja: ugyanazon élmény elérése az szakterületek elektronikus platformjain, mint a rendes, hagyományos üzletekben. Itt játszik szerepet a mesterséges intelligencia (AI).

Így javíthatja a mesterséges intelligencia az online home & deco vásárlási élményt

Bár úgy tűnhet, hogy a mesterséges intelligencia kizárja az emberi tényezőt, valójában javítja a felhasználói élményt és növeli az ügyfelek elégedettségét. Ezért fejlesztett ki a www.biano.hu csapata saját mesterséges intelligenciát, például az ügyfelek megértéséhez, preferenciáik és szükségleteik azonosításához, valamint a velük való megfelelő kommunikáció kialakításához.

Kétségkívül, hogy a mesterséges intelligencia az a technológia, amely az elkövetkező években a legnagyobb hatást fogja gyakorolni az e-kereskedelemben. A nemzetközi előrejelzések szerint az elektronikus kereskedelmi platformjukon AI-t használó cégek, üzletek legalább 25%-al fogják javítani az ügyfelek elégedettségét.

A BIANO tudomásul vette ezeket a feltörekvő trendeket, és célja, hogy az AI-ra alapozva a legjobb online élményt nyújtsa az ügyfeleknek.

Az AI személyre szabhatja a vásárlást minden egyes ügyfélnek

Az AI használata a BIANO platformon lehetővé teszi az ügyfelek preferenciáihoz és igényeihez igazított ajánlások és termékek bemutatását, olykor még mielőtt a vevő tudná mit is szeretne igazán. Az eredmény pedig nem, más, mint minden ügyfél számára egy releváns, hiteles és személyre szabott vásárlási élmény.  A mai fogyasztó igényeit, elvárásait figyelembe vevő, testreszabott felhasználási mód erősíti az ügyfelek hűségét, és növeli hosszú távon az eladásokat.

Ennek elérése automatikus tanulási rendszereken alapul, amelyek a felhasználói magatartások szem előtt tartásával valós idejű tartalmi változásokat tesznek lehetővé, előre látva a vásárló következő lépését az online üzletben. Így a www.biano.hu oldalon regisztrált kereskedelmi partner is egy lépéssel közelebb kerül a vásárlási folyamat hatékonyságához.

Exkluzív AI-alapú szolgáltatás a BIANO.hu-n: a képalapú keresés

Sokan le tudják írni, hogy például milyen bútort szeretnének vásárolni, de az eddig rendelkezésre álló eszközökkel csupán a pontos megnevezés vagy termékkód szerint tudtak rákeresni.  Ráadásul a háztartási és lakberendezési cikkeknél bármilyen formai eltérés nagy árkülönbséget is okozhat. Szerencsére a keresett bútorok, a lakás dekorációs tárgyak online felületen való megtalálása már nem korlátozódik csupán a leírások, kért kritériumok keresősávba való beírására vagy a Google-ra.

A képszerinti keresés lehetőséget nyújt a felhasználónak, hogy akár számítógépről, akár okostelefonról feltöltse a keresett termék fotóját az oldalra. Az pillanatokon belül megkeresi a terméket, vagy ahhoz hasonlót, és a keresőlistán bemutatja az összes üzlet ajánlatát. Így az online vásárlók most a kívánt, elképzelt és óhajtott lakberendezési tárgyakat, cikkeket nem a szavak, hanem a képek segítségével kereshetik meg könnyen.

A BIANO képkereső egyszerre több webshop kínálatából kutat, összehasonlítja az árakat, megkeresi a legmegfelelőbb ajánlatot, így a felhasználó kényelmesen kiválaszthatja a neki legmegfelelőbb kínálatot, így tételesen megkönnyítve a felhasználó dolgát.  A fotókeresés tehát ideális eszköze lehet az online szolgáltatóknak, hisz ezzel a lehetőséggel még inkább vonzani tudják ügyfeleiket.

Ezzel a lehetőséggel a kiskereskedők is előnyt élvezhetnek, különösen a nemzetközi kereskedelemmel foglalkozó webshopoknak nagy segítség ez, ugyanis a BIANO adta kínálat a termékeket fotók szerint osztályozza, és így megszűnnek a nyelvi nehézségek is.

Az AI lehetővé tesz a logisztikai folyamat jobb kezelhetőségét

A mesterséges intelligenciával az e-kereskedelmi platformok könnyen előre jelezhetnek egy következő vásárlási szándékot a fogyasztási minták elemzésével és a készletigények előrejelzésével - a www.biano.hu oldalon regisztrált home & deco e-üzletek esetében, a BIANO szolgáltatta visszajelzések alapján. Ez a megnövekedett hatékonyság csökkenti a költségeket és javítja az üzleti teljesítményt.

Véleményvezér

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.
Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül

Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül 

Ma már nincs ingyen semmi, a rezsicsökkentés se.
Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja

Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja 

Most már Szlovákia is támogatja Ukrajna EU tagságát.
Illegális nádvágásokkal épül az új NER villa a Balaton partján

Illegális nádvágásokkal épül az új NER villa a Balaton partján 

Szépen gazdagodnak a NER vitézek.
Gazdasági fellendülést hoztak Lengyelországnak az Ukrajnából érkezett menekültek

Gazdasági fellendülést hoztak Lengyelországnak az Ukrajnából érkezett menekültek 

A lengyelek hírét sem hallották az ukrán maffiának.
Lábon lőtte magát Rogán kommunikációs stábja

Lábon lőtte magát Rogán kommunikációs stábja 

Okosabbak maradtak volna, ha csendben maradnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo