Google Ads hirdetéskezelési tippek

Mindenki ismeri a mindentudó Google keresőt, különösen a cégek. Számukra ugyanis elsődleges szempont, hogy minél előrébb kerüljenek a találati listán. Ezt egyáltalán nem könnyű azonban elérni. A következő pár sorban arról tudhatsz meg többet, hogyan kerülhetsz az első helyre a listában, valamint hogyan látogathatják meg a terméked iránt érdeklődő vevők a weboldaladat!

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Miért olyan „nagy szám” a Google kereső?

Azért, mert gyakorlatilag a vásárlók 50%-a a Google keresőből indul ki, ha több információt szeretnének tudni valamely termékről. A látogatók pedig általában a találati lista alapján döntik el, melyik céget vagy terméket válasszák. Amennyiben egy cég képes tartósan a Google találati listájának élére kerülni, ez akár havi szinten több száz látogatót vagy vásárlót is jelenthet számára.

Hogyan terelhetőek látogatók weboldalunkra?

Nos, erre születtek azok a speciális szakemberek, akik megoldást találnak problémáinkra. Az Adnet Media eredményes hirdetési stratégiával képes akár több száz látogatót is „odavonzani” weboldalunkra a Google Ads hirdetés segítségével. Lássuk, hogyan!

A folyamat első lépése, hogy megnézik, hányszor keresték a szolgáltatását vagy terméket a Google keresőben.

Ezt követően profi szövegírók megírják a hirdetési szövegeidet, hogy biztosan el tudd adni termékeidet. Következő lépésként beállítják az összes hirdetési opciót, amelyek amellett, hogy olcsóak, hatékonyak is. A hirdetés ezután már csak akkor jelenik meg, amikor egy potenciális vevő az adott terméket, szolgáltatást keresik. A hirdetést megtekintők átkerülnek a weboldaladra, ahol vásárolnak vagy ajánlatot kérnek tőled.

Az eközben lemért eredmények segítségével folyamatosan optimalizálhatóak a hirdetések. Havi szinten pedig te is kaphatsz egy jelentést arról, hogy milyen eredményeket értek el a hirdetések.

A Google Ads hirdetések szolgáltatás elemei

Ahhoz, hogy egy hirdetési stratégia jól működjön, különböző szempontoknak kell eleget tennie, valamint többféle lépésből kell felépülnie a folyamatnak.

Először is ott van a stratégiai megalkotása, majd a piac vagyis a konkurensek elemzése, a hirdetések beállítása, illetve azok folyamatos optimalizálása, végül pedig az eredményekhez szükséges elemzések és konzultációk is.

A weboldal és a Google Ads kapcsolata

Ahhoz, hogy az értékesítés is simán menjen, természetesen nem elég a hirdetési stratégiát kipipálnunk, hanem olyan landing page-el, sőt, weboldallal kell rendelkeznünk, amely támogatja ezt az értékesítési folyamatot. Ezt szintén érdemes szakemberre bízni.

Weboldal készítés során a legfontosabb, hogy marketingvezérelt weboldalakat kreáljunk, amelyekre jellemző, hogy a fejlesztést alapos marketingkutatás előzi meg. A kutatásokra alapozva már megtervezhetjük a weboldal szerkezetét, szövegezését, és cselekvésre ösztönözhetjük a potenciális vásárlókat. Egy ilyen weboldal segítségével az eladásokat kampányokkal, hirdetésekkel támogathatjuk.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo