Google Ads hirdetéskezelési tippek

Mindenki ismeri a mindentudó Google keresőt, különösen a cégek. Számukra ugyanis elsődleges szempont, hogy minél előrébb kerüljenek a találati listán. Ezt egyáltalán nem könnyű azonban elérni. A következő pár sorban arról tudhatsz meg többet, hogyan kerülhetsz az első helyre a listában, valamint hogyan látogathatják meg a terméked iránt érdeklődő vevők a weboldaladat!

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Miért olyan „nagy szám” a Google kereső?

Azért, mert gyakorlatilag a vásárlók 50%-a a Google keresőből indul ki, ha több információt szeretnének tudni valamely termékről. A látogatók pedig általában a találati lista alapján döntik el, melyik céget vagy terméket válasszák. Amennyiben egy cég képes tartósan a Google találati listájának élére kerülni, ez akár havi szinten több száz látogatót vagy vásárlót is jelenthet számára.

Hogyan terelhetőek látogatók weboldalunkra?

Nos, erre születtek azok a speciális szakemberek, akik megoldást találnak problémáinkra. Az Adnet Media eredményes hirdetési stratégiával képes akár több száz látogatót is „odavonzani” weboldalunkra a Google Ads hirdetés segítségével. Lássuk, hogyan!

A folyamat első lépése, hogy megnézik, hányszor keresték a szolgáltatását vagy terméket a Google keresőben.

Ezt követően profi szövegírók megírják a hirdetési szövegeidet, hogy biztosan el tudd adni termékeidet. Következő lépésként beállítják az összes hirdetési opciót, amelyek amellett, hogy olcsóak, hatékonyak is. A hirdetés ezután már csak akkor jelenik meg, amikor egy potenciális vevő az adott terméket, szolgáltatást keresik. A hirdetést megtekintők átkerülnek a weboldaladra, ahol vásárolnak vagy ajánlatot kérnek tőled.

Az eközben lemért eredmények segítségével folyamatosan optimalizálhatóak a hirdetések. Havi szinten pedig te is kaphatsz egy jelentést arról, hogy milyen eredményeket értek el a hirdetések.

A Google Ads hirdetések szolgáltatás elemei

Ahhoz, hogy egy hirdetési stratégia jól működjön, különböző szempontoknak kell eleget tennie, valamint többféle lépésből kell felépülnie a folyamatnak.

Először is ott van a stratégiai megalkotása, majd a piac vagyis a konkurensek elemzése, a hirdetések beállítása, illetve azok folyamatos optimalizálása, végül pedig az eredményekhez szükséges elemzések és konzultációk is.

A weboldal és a Google Ads kapcsolata

Ahhoz, hogy az értékesítés is simán menjen, természetesen nem elég a hirdetési stratégiát kipipálnunk, hanem olyan landing page-el, sőt, weboldallal kell rendelkeznünk, amely támogatja ezt az értékesítési folyamatot. Ezt szintén érdemes szakemberre bízni.

Weboldal készítés során a legfontosabb, hogy marketingvezérelt weboldalakat kreáljunk, amelyekre jellemző, hogy a fejlesztést alapos marketingkutatás előzi meg. A kutatásokra alapozva már megtervezhetjük a weboldal szerkezetét, szövegezését, és cselekvésre ösztönözhetjük a potenciális vásárlókat. Egy ilyen weboldal segítségével az eladásokat kampányokkal, hirdetésekkel támogathatjuk.

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo