Google Ads hirdetéskezelési tippek

Mindenki ismeri a mindentudó Google keresőt, különösen a cégek. Számukra ugyanis elsődleges szempont, hogy minél előrébb kerüljenek a találati listán. Ezt egyáltalán nem könnyű azonban elérni. A következő pár sorban arról tudhatsz meg többet, hogyan kerülhetsz az első helyre a listában, valamint hogyan látogathatják meg a terméked iránt érdeklődő vevők a weboldaladat!

Miért olyan „nagy szám” a Google kereső?

Azért, mert gyakorlatilag a vásárlók 50%-a a Google keresőből indul ki, ha több információt szeretnének tudni valamely termékről. A látogatók pedig általában a találati lista alapján döntik el, melyik céget vagy terméket válasszák. Amennyiben egy cég képes tartósan a Google találati listájának élére kerülni, ez akár havi szinten több száz látogatót vagy vásárlót is jelenthet számára.

Hogyan terelhetőek látogatók weboldalunkra?

Nos, erre születtek azok a speciális szakemberek, akik megoldást találnak problémáinkra. Az Adnet Media eredményes hirdetési stratégiával képes akár több száz látogatót is „odavonzani” weboldalunkra a Google Ads hirdetés segítségével. Lássuk, hogyan!

A folyamat első lépése, hogy megnézik, hányszor keresték a szolgáltatását vagy terméket a Google keresőben.

Ezt követően profi szövegírók megírják a hirdetési szövegeidet, hogy biztosan el tudd adni termékeidet. Következő lépésként beállítják az összes hirdetési opciót, amelyek amellett, hogy olcsóak, hatékonyak is. A hirdetés ezután már csak akkor jelenik meg, amikor egy potenciális vevő az adott terméket, szolgáltatást keresik. A hirdetést megtekintők átkerülnek a weboldaladra, ahol vásárolnak vagy ajánlatot kérnek tőled.

Az eközben lemért eredmények segítségével folyamatosan optimalizálhatóak a hirdetések. Havi szinten pedig te is kaphatsz egy jelentést arról, hogy milyen eredményeket értek el a hirdetések.

A Google Ads hirdetések szolgáltatás elemei

Ahhoz, hogy egy hirdetési stratégia jól működjön, különböző szempontoknak kell eleget tennie, valamint többféle lépésből kell felépülnie a folyamatnak.

Először is ott van a stratégiai megalkotása, majd a piac vagyis a konkurensek elemzése, a hirdetések beállítása, illetve azok folyamatos optimalizálása, végül pedig az eredményekhez szükséges elemzések és konzultációk is.

A weboldal és a Google Ads kapcsolata

Ahhoz, hogy az értékesítés is simán menjen, természetesen nem elég a hirdetési stratégiát kipipálnunk, hanem olyan landing page-el, sőt, weboldallal kell rendelkeznünk, amely támogatja ezt az értékesítési folyamatot. Ezt szintén érdemes szakemberre bízni.

Weboldal készítés során a legfontosabb, hogy marketingvezérelt weboldalakat kreáljunk, amelyekre jellemző, hogy a fejlesztést alapos marketingkutatás előzi meg. A kutatásokra alapozva már megtervezhetjük a weboldal szerkezetét, szövegezését, és cselekvésre ösztönözhetjük a potenciális vásárlókat. Egy ilyen weboldal segítségével az eladásokat kampányokkal, hirdetésekkel támogathatjuk.

Véleményvezér

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo