A tizenkét éves Habostorta Kft. zászlóshajója, a brands.hu vásárlói klub 650 ezer regisztrált felhasználóval Magyarország egyik legnagyobb webáruházává vált az elmúlt két évben. Mivel a Habostorta árbevételének 95 százaléka a felhasználók által kezdeményezett tranzakciókból áll, és csak 5 százalék származik a hagyományos reklámértékesítésből, idén a társaság nevet váltott. Mostantól a cég Habostorta E-Commerce Group Kft. néven tevékenykedik. (A kkv-k többsége továbbra sem használja ki az internet által nyújtott számos kedvező lehetőséget.)
A 2012. április 10-én a Habostorta elindította a brands.hu román és szlovák nyelvű áruházait brandsclub.sk és ro domainek alatt. „Büszkék vagyunk arra, hogy a főként nemzetközi márkákra épülő akciós választékunkkal megjelenhetünk a környező két országban. A beszerzés és a logisztikai központ is Budapesten marad, így idehaza folyamatosan új munkahelyeket tudunk teremteni. Sőt, több magyar márkát is be fogunk mutatni külföldön, ezzel a magyar partnereink új piacokon vethetik meg a lábukat. Sok kihívás elé nézünk, de meggyőződésem, hogy az üzleti modell sikeres lesz Romániában és Szlovákiában is." - nyilatkozta Weiler Péter ügyvezető. (Magyarországon egy év alatt 60 százalékkal nőtt az online bankkártyás fizetések aránya, Románia jobban áll.)