„Minden nap, a világ minden táján munkatársaink együttműködésben ügyfeleinkkel azon dolgoznak, hogy valóban hasznos megoldásokkal tudjuk támogatni ügyfeleinket céljaik elérésében ebben a gyorsan változó üzleti környezetben" - nyilatkozta Naveed Sultan, a Citi treasury és kereskedelemfinanszírozási üzletágának globális vezetője. „Az Euromoney felmérése kivételes lehetőséget teremt ügyfeleink számára, hogy visszajelzést adjanak nekünk arról, valóban beváltjuk-e a nekik tett ígéreteinket. Szeretném megköszönni ügyfeleinknek, hogy szavazataikkal ismét első helyre juttatták a Citit."
„A Citibank Magyarországnál nagy megtiszteltetésnek tartjuk, hogy az Euromoney idei pénzforgalmi szolgáltatások felmérésében ismét ilyen magas elismerést kaptunk ügyfeleinktől. Nagyra értékeljük ügyfélkapcsolatainkat és ügyfeleink irántunk való bizalmát, amelyet most szavazataikkal is kifejeztek" - mondta Batara Sianturi, a Citibank Magyarország elnök-vezérigazgatója. „Ügyfélközpontú szervezetként nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy meghallgassuk ügyfeleink igényeit, és megoldásokat nyújtsunk számukra, s ez büszkeséggel tölt el minket."
A nagyvállalatok körében végzett felmérésben:
A Citi első helyezést szerzett a felmérésben részt vevő öt régióban is, amelyek a következők: Afrika, Közép- és Kelet-Európa, Észak-Amerika, Latin-Amerika és Nyugat-Európa.
Ugyancsak a Citi nyerte a Vezető hazai bank a pénzforgalmi szolgáltatások terén díjat a következő 13 országban: Algéria, Argentína, Csehország, Elefántcsontpart, Gabon, Kazahsztán, Kenya, Magyarország, Mexikó, Nigéria, Oroszország, Spanyolország és Szlovákia.
A pénzintézetek körében végzett felmérésben:
A pénzintézeti ügyfelek szavazatai alapján a Citi egy sor regionális vezető helyet is elnyert:
- A legjobb USD bank Afrikában, Európában, Latin-Amerikában és Észak-Amerikában;
- A legjobb EURO bank Afrikában;
- A legjobb STERLING bank Afrikában.
A Citi továbbra is elkötelezetten biztosítja ügyfelei számára az innovatív eszközöket és megoldásokat, az erős technológiai hátteret és a páratlan globális hálózatához való hozzáférést. A globális, regionális és országos első helyezéseken kívül az ügyfelek több ügyfél-elégedettségi értékelésben is előkelő helyre rangsorolták a Citit, ideértve az árazás versenyképességét, az iparági szakértelmet és ismereteket, az elektronikus banki szolgáltatások biztonságának minőségét, az ügyfél-kapcsolattartók szakértelmét, az üzletfolytonosság biztosítását és az erre való felkészültséget, az ügyfélkiszolgálás színvonalát, a technikai támogatást, az elszámolási rendszerekhez való hozzáférést, valamint az innovatív fizetési és behajtási módszereket értékelő felméréseket.
A Globális Tranzakciós Szolgáltatások, a Citi vállalati és intézményi üzletágának divíziója integrált pénzforgalmi, kereskedelemfinanszírozási, valamint letétkezelési szolgáltatásokat kínál világszerte multinacionális vállalatoknak, pénzügyi intézményeknek, illetve a közszférában működő intézményeknek. A világ több mint 100 országára kiterjedő hálózatában a Globális Tranzakciós Szolgáltatások divízió több mint 65 ezer ügyfélnek nyújt szolgáltatásokat. A 2011. 3. negyedévi pénzügyi adatok alapján az átlagos összbetétállomány 365 milliárd dollárt, míg a letétkezelés alatt álló eszközállomány 12,5 trillió dollárt tesz ki.