Új szlogennel hódít a Ricoh

A dokumentumkezelési szolgáltatások piacán iparágvezető, nyomdai eszközöket, irodai nyomtatókat, fénymásolókat gyártó japán nagyvállalat, a Ricoh új globális márkaüzenetet határozott meg. Az imagine. change. több mint egy márkajel új kiegészítése - ez a Ricoh márkatapasztalatának esszenciája.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

A Ricoh bejelentette a márka logójának kiegészítését az imagine. change. szavakkal, hangsúlyozva ezzel a márka fő üzenetét. Az új márkajelzés a vállalat folyamatosan bővülő szolgáltatási portfólióját kívánja előtérbe állítani, illetve a vállalat a szolgáltatások irányába történő általános elmozdulását hivatott kifejezni. A Ricoh szolgáltatás portfóliója olyan elismert megoldásokat tartalmaz, mint például az MDS (Managed Document Services)

"A képesség a változtatásra kulcsfontosságú egy sikeres vállalat számára," mondta Shiro Kondo, a Ricoh elnöke és ügyvezető igazgatója. "A technológia példa nélkül álló gyorsasággal fejlődik és ez az ügyfeleket is gyorsabb alkalmazkodásra kényszeríti. Azok, akik nem tudnak lépést tartani, lemaradnak. A Ricoh elkötelezte magát, hogy segít ügyfeleinek kezelni ezeket a változásokat. Ezt értjük az imagine. change. alatt."

A Ricoh célja, hogy a szakértelem, a vállalati folyamatok és a technológia egyesítésével olyan információs infrastruktúrákat hozzon létre, amelyek gyorsabbak, okosabbak és olcsóbbak, mint az ügyfél eredeti elképzelése. Az olyan innovációk segítségével, mint a "Cloud Computing" (felhő-informatika), vagy a „Remote Monitoring" (távoli monitorozás), a vállalat arra törekszik, hogy az információkat biztonságosabbá, mobilabbá és személyesebbé tegye, aminek köszönhetően a vállalatok oly mértékben működhetnek együtt és koncentrálhatnak az innovációra, amelyre eddig nem volt példa.

Az imagine. change. globális bevezetése kiemeli a Ricoh ügyfélcentrikus filozófiáját: új ötletek és módok arra, hogy miként javítsuk az emberek életét. A Ricoh segít a vállalatoknak és egyéneknek átalakítani munkafolyamataikat és kiaknázni kollektív képzelőerejüket.

Véleményvezér

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.
Újabb megszorítás a szenzációsnak ígért évben

Újabb megszorítás a szenzációsnak ígért évben 

A betegek is pórul járnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo