Új szlogennel hódít a Ricoh

A dokumentumkezelési szolgáltatások piacán iparágvezető, nyomdai eszközöket, irodai nyomtatókat, fénymásolókat gyártó japán nagyvállalat, a Ricoh új globális márkaüzenetet határozott meg. Az imagine. change. több mint egy márkajel új kiegészítése - ez a Ricoh márkatapasztalatának esszenciája.

A Ricoh bejelentette a márka logójának kiegészítését az imagine. change. szavakkal, hangsúlyozva ezzel a márka fő üzenetét. Az új márkajelzés a vállalat folyamatosan bővülő szolgáltatási portfólióját kívánja előtérbe állítani, illetve a vállalat a szolgáltatások irányába történő általános elmozdulását hivatott kifejezni. A Ricoh szolgáltatás portfóliója olyan elismert megoldásokat tartalmaz, mint például az MDS (Managed Document Services)

"A képesség a változtatásra kulcsfontosságú egy sikeres vállalat számára," mondta Shiro Kondo, a Ricoh elnöke és ügyvezető igazgatója. "A technológia példa nélkül álló gyorsasággal fejlődik és ez az ügyfeleket is gyorsabb alkalmazkodásra kényszeríti. Azok, akik nem tudnak lépést tartani, lemaradnak. A Ricoh elkötelezte magát, hogy segít ügyfeleinek kezelni ezeket a változásokat. Ezt értjük az imagine. change. alatt."

A Ricoh célja, hogy a szakértelem, a vállalati folyamatok és a technológia egyesítésével olyan információs infrastruktúrákat hozzon létre, amelyek gyorsabbak, okosabbak és olcsóbbak, mint az ügyfél eredeti elképzelése. Az olyan innovációk segítségével, mint a "Cloud Computing" (felhő-informatika), vagy a „Remote Monitoring" (távoli monitorozás), a vállalat arra törekszik, hogy az információkat biztonságosabbá, mobilabbá és személyesebbé tegye, aminek köszönhetően a vállalatok oly mértékben működhetnek együtt és koncentrálhatnak az innovációra, amelyre eddig nem volt példa.

Az imagine. change. globális bevezetése kiemeli a Ricoh ügyfélcentrikus filozófiáját: új ötletek és módok arra, hogy miként javítsuk az emberek életét. A Ricoh segít a vállalatoknak és egyéneknek átalakítani munkafolyamataikat és kiaknázni kollektív képzelőerejüket.

Véleményvezér

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo