Új szlogennel hódít a Ricoh

A dokumentumkezelési szolgáltatások piacán iparágvezető, nyomdai eszközöket, irodai nyomtatókat, fénymásolókat gyártó japán nagyvállalat, a Ricoh új globális márkaüzenetet határozott meg. Az imagine. change. több mint egy márkajel új kiegészítése - ez a Ricoh márkatapasztalatának esszenciája.

A Ricoh bejelentette a márka logójának kiegészítését az imagine. change. szavakkal, hangsúlyozva ezzel a márka fő üzenetét. Az új márkajelzés a vállalat folyamatosan bővülő szolgáltatási portfólióját kívánja előtérbe állítani, illetve a vállalat a szolgáltatások irányába történő általános elmozdulását hivatott kifejezni. A Ricoh szolgáltatás portfóliója olyan elismert megoldásokat tartalmaz, mint például az MDS (Managed Document Services)

"A képesség a változtatásra kulcsfontosságú egy sikeres vállalat számára," mondta Shiro Kondo, a Ricoh elnöke és ügyvezető igazgatója. "A technológia példa nélkül álló gyorsasággal fejlődik és ez az ügyfeleket is gyorsabb alkalmazkodásra kényszeríti. Azok, akik nem tudnak lépést tartani, lemaradnak. A Ricoh elkötelezte magát, hogy segít ügyfeleinek kezelni ezeket a változásokat. Ezt értjük az imagine. change. alatt."

A Ricoh célja, hogy a szakértelem, a vállalati folyamatok és a technológia egyesítésével olyan információs infrastruktúrákat hozzon létre, amelyek gyorsabbak, okosabbak és olcsóbbak, mint az ügyfél eredeti elképzelése. Az olyan innovációk segítségével, mint a "Cloud Computing" (felhő-informatika), vagy a „Remote Monitoring" (távoli monitorozás), a vállalat arra törekszik, hogy az információkat biztonságosabbá, mobilabbá és személyesebbé tegye, aminek köszönhetően a vállalatok oly mértékben működhetnek együtt és koncentrálhatnak az innovációra, amelyre eddig nem volt példa.

Az imagine. change. globális bevezetése kiemeli a Ricoh ügyfélcentrikus filozófiáját: új ötletek és módok arra, hogy miként javítsuk az emberek életét. A Ricoh segít a vállalatoknak és egyéneknek átalakítani munkafolyamataikat és kiaknázni kollektív képzelőerejüket.

Véleményvezér

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.
Hatalmas fegyverüzletet kötött Ukrajna és Németország

Hatalmas fegyverüzletet kötött Ukrajna és Németország 

A hadiipari részvényeké a jövő.
Zalaegerszegen lenyúlta a civilek pénzét a Fidesz

Zalaegerszegen lenyúlta a civilek pénzét a Fidesz 

A pénzelosztás mintha részrehajló lenne, nem kicsit.
Már Bulgária is faképnél hagyott minket

Már Bulgária is faképnél hagyott minket 

Dobhatják a levát a bolgárok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo