Új szlogennel hódít a Ricoh

A dokumentumkezelési szolgáltatások piacán iparágvezető, nyomdai eszközöket, irodai nyomtatókat, fénymásolókat gyártó japán nagyvállalat, a Ricoh új globális márkaüzenetet határozott meg. Az imagine. change. több mint egy márkajel új kiegészítése - ez a Ricoh márkatapasztalatának esszenciája.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Ricoh bejelentette a márka logójának kiegészítését az imagine. change. szavakkal, hangsúlyozva ezzel a márka fő üzenetét. Az új márkajelzés a vállalat folyamatosan bővülő szolgáltatási portfólióját kívánja előtérbe állítani, illetve a vállalat a szolgáltatások irányába történő általános elmozdulását hivatott kifejezni. A Ricoh szolgáltatás portfóliója olyan elismert megoldásokat tartalmaz, mint például az MDS (Managed Document Services)

"A képesség a változtatásra kulcsfontosságú egy sikeres vállalat számára," mondta Shiro Kondo, a Ricoh elnöke és ügyvezető igazgatója. "A technológia példa nélkül álló gyorsasággal fejlődik és ez az ügyfeleket is gyorsabb alkalmazkodásra kényszeríti. Azok, akik nem tudnak lépést tartani, lemaradnak. A Ricoh elkötelezte magát, hogy segít ügyfeleinek kezelni ezeket a változásokat. Ezt értjük az imagine. change. alatt."

A Ricoh célja, hogy a szakértelem, a vállalati folyamatok és a technológia egyesítésével olyan információs infrastruktúrákat hozzon létre, amelyek gyorsabbak, okosabbak és olcsóbbak, mint az ügyfél eredeti elképzelése. Az olyan innovációk segítségével, mint a "Cloud Computing" (felhő-informatika), vagy a „Remote Monitoring" (távoli monitorozás), a vállalat arra törekszik, hogy az információkat biztonságosabbá, mobilabbá és személyesebbé tegye, aminek köszönhetően a vállalatok oly mértékben működhetnek együtt és koncentrálhatnak az innovációra, amelyre eddig nem volt példa.

Az imagine. change. globális bevezetése kiemeli a Ricoh ügyfélcentrikus filozófiáját: új ötletek és módok arra, hogy miként javítsuk az emberek életét. A Ricoh segít a vállalatoknak és egyéneknek átalakítani munkafolyamataikat és kiaknázni kollektív képzelőerejüket.

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo