Új vezető a Bosch Budapesti Fejlesztési Központ élén

Oliver Schatz, aki 6 évig volt a Budapesti Fejlesztési Központ vezetője és emellett a Robert Bosch Kft. egyik ügyvezető igazgatója, a németországi Reutlingenben folytatja pályafutását. A Robert Bosch Kft-n belül működő Budapesti Fejlesztési Központ vezetésére 2019. április 1-től Dr. Szászi Istvánt nevezték ki.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Dr. Szászi István

Oliver Schatz, aki 6 évig volt a Budapesti Fejlesztési Központ vezetője és emellett a Robert Bosch Kft. egyik ügyvezető igazgatója, a németországi Reutlingenben folytatja pályafutását, ahol a gépjármű-elektronika üzletágon belül a félvezetők részlegen egy új üzleti terület kialakításának stratégiai feladatait látja el. Daniel Korioth, a magyarországi Bosch csoport vezetője ezentúl a Robert Bosch Kft. ügyvezetését egyedül látja el. A Robert Bosch Kft-n belül működő Budapesti Fejlesztési Központ vezetésére 2019. április 1-től Dr. Szászi Istvánt nevezték ki.

A Robert Bosch Kft.-nél az autóipari fejlesztési tevékenység 2000-ben mindössze öt munkavállalóval kezdődött. 2005-ben alakult meg hivatalosan a Budapesti Fejlesztési Központ, amely ma a Bosch világszintű fejlesztéseinek egyre hangsúlyosabb helyszíne, és fontos szerepet játszik a jövő alakításában, az automatizált- és az elektromos mobilitás fejlesztésében. A Robert Bosch Kft.-nél ma összesen több mint 3200 fő dolgozik, közülük 2800 munkavállaló közvetlenül a Budapesti Fejlesztési Központban.

Ezzel az autóipari mérnökök számát tekintve a budapesti a Bosch második legnagyobb európai fejlesztési helyszíne és innen irányítják a Kolozsváron és Szófiában található mérnöki központok tevékenységét is. A Budapesti Fejlesztési Központ új vezetőjének kinevezett Dr. Szászi István 15 éve dolgozik a Bosch csoportnál. Pályáját a cégnél projektmérnökként kezdte Budapesten, majd dolgozott a Bosch csoport reutlingeni és abstatti telephelyein is. Tanulmányait a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen folytatta, ahol 1997-ben járműmérnöki diplomát szerzett, majd 2004-ban Phd fokozatot a hibatűrő járműdinamikai rendszerek irányításának területén.

 

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo