Új szolgáltatás a mobil hirdetések mérésére

Az „Innovációs eredmények hasznosításának támogatása kkv-k részére” című, az Új Széchenyi Terv keretében kiírt pályázaton elnyert támogatásnak köszönhetően új szolgáltatással bővül a hazai fejlesztésű hirdetéskiszolgáló rendszer, az Adverticum AdServer. Az új fejlesztés, amely a 7.964.330 Ft pályázati támogatás segítségével valósulhatott meg, az AdMobile nevet kapta, s ezzel a megoldással a mobil felületekre is szinte ugyanolyan egyszerű hirdetéseket kiszolgálni és mérni, mint az az asztali- és hordozható számítógépeken már megszokott.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Kép:sxc

Napjainkban egyre többen interneteznek mobil eszközökről, így a mobil hirdetések egyre inkább előtérbe kerülnek, ha online reklámkampányról van szó. Az új platformok megjelenése új kihívásokat jelent a hirdetéskiszolgáló rendszerek számára is.

Az Új Széchényi terv keretében, az „Innovációs eredmények hasznosításának támogatása KKV-k részére” című pályázaton az Adverticum Zrt. 7.964.330 Ft vissza nem térítendő pályázati támogatásban részesült, amely révén megvalósult fejlesztéssel az Adverticum Adservere a hagyományos webes felületek mellett a mobil eszközökön is képes a hirdetések magas színvonalú menedzselésére.

„A fejlesztési célja az volt, hogy az új szolgáltatással az Adverticum AdServer a mobil platformok széles skálájával és azok szoftvereivel is kompatibilis legyen, és a telefonok, táblagépek böngészőjébe ugyanúgy képes legyen hirdetéseket kiszolgálni, mint az ugyanezekre telepített egyéb mobil alkalmazásokban. Fontos szempont volt továbbá, hogy az új típusú mobil felületeken az AdServer teljes funkcionalitását biztosítsuk ügyfeleink számára, de egy olyan megoldást is találjunk, ami a régebbi típusú készülékeken is lehetővé teszi a mobil hirdetések megjelenítését.” - mondta el Szutor Ferenc kereskedelmi vezető.

Az AdMobile nevű mobil hirdetéskiszolgáló szolgáltatás 2012. harmadik negyedévétől érhető el az Adverticum AdServerében.

Véleményvezér

Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint

Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint 

Újabb botrány, lesz-e felelős?
Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo