Mint Kápolnai András, az Antenna Hungária lakossági üzletág-vezetője elmondta, a HD-minőségű tartalmak iránt már Magyarországon is dinamikusan növekvő igény tapasztalható, különösen az elsődleges szolgáltatási területnek minősülő fővárosban, ahol a lapostévék penetrációja mostanra átlépte a tízszázalékos határküszöböt. Kápolnai szerint 2007-ben összesen 60 ezer HD-készüléket értékesítettek Magyarországon; 2010-re ez a szám 200 ezer körülire nőhet.
Az optimista várakozásokat az a www.antennadigital.hu oldalon olvasható felmérés is indokolja, hogy míg világszinten átlagosan egy felnőtt ember heti 16,6 órát tölt tévénézéssel, addig Magyarországon ez szám eléri a 30 órát. Ezt a növekvő igényt figyelembe véve júniusban indította el az immár 40 ezer előfizetővel rendelkező és kizárólag digitális terjesztéssel szolgáltató Antenna Digital a nagyfelbontású (HD) szolgáltatását. A 990 forintos havi díjú HD-csomagban négy televíziócsatorna, a National Geographic, a Eurosport, az m1 és az m2 adását sugározzák.
Az Antenna Digital a HDTV-előfizetés mellé a minőségi televíziózás élményén túl olyan kényelmi szolgáltatásokat is biztosít a HDTV-rajongóknak, mint az elektronikus műsorújság, a választható hang és felirat, vagy a 24 órás ügyfélszolgálat. A szakember várakozásai szerint belátható időn belül idehaza is az előfizetők akár 10 százaléka áttérhet a HD-szolgáltatásra.