Teljes átalakulás az UNIQA-nál

Az iparágban egyedülálló, új szervezeti struktúrával indítja az őszt az UNIQA Biztosító Zrt. A progresszív és piaci igényekre reflektáló szervezeti felépítés hatékonysága elsősorban abban rejlik, hogy az ügyfélkiszolgálás teljes folyamata - legyen szó akár termékfejlesztésről, akár kárrendezésről - egy kézben összpontosul a lakossági, a vállalati és online ügyfelek vonatkozásában is, ezáltal kiemelkedően rövidül a biztosító reakcióideje.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

„A célunk egyértelmű: tökéletes ügyfélélmény. Ennek eléréséhez pedig az alapoktól gondoltuk újra a szervezet felépítését, valamint elsődlegesen azt vettük figyelembe, hogy mi a legfontosabb az ügyfeleink számára. A CHERRISK elindítása után, most újabb trendet teremtünk, hiszen a biztosítási piacon és a nemzetközi UNIQA életében is ritka szervezeti struktúrát alakítottunk ki. Ezzel a puzzle utolsó darabja is a helyére került ahhoz, hogy továbbra is mi lehessünk a legjobb szolgáltató a szektorban. Biztosak vagyunk benne, hogy a fenti változások ügyfeleink számára gyorsabb kiszolgálást és az igényeikhez még jobban igazodó termékeket, az UNIQA számára pedig egyszerűbb és átláthatóbb működést tesznek lehetővé.” – mondta el Kurtisz Krisztián, a biztosító vezérigazgatója a szervezeti változás kapcsán.

Balról jobbra: Thomas Dockal, Wolf-Cristoph Gerlach, Kurtisz Krisztián és Polányi Zoltán

Wolf-Christoph Gerlach igazgatósági tag vezetésével megalakul a lakossági üzletág (B2C), amely az élet, valamint a nem-élet termékek fejlesztését, értékesítését, adminisztrációját és kárrendezését végzi: „Újonnan alakult lakossági üzletágunk arra összpontosít, hogy modern, gyors és kiemelkedő szolgáltatást nyújtson lakossági ügyfeleink számára. A folyamatvezérelt lakossági ügyfélkiszolgálás során teljes mértékben, a termékkoncepciótól kezdve, az értékesítésen át, egészen a kárrendezésig, az ügyfélélményre összpontosítunk.” – mondta el új területéről az igazgató.

Ezzel párhuzamosan Polányi Zoltán igazgatósági tagként a vállalati üzletág (B2B, B2B2C) területén a banki és bróker partnerek, illetve a kis-, közép- és nagyvállalati ügyfelek igényeit szolgálja ki, az élet és nem-élet termékek értékesítésével és adminisztrációjával.

„A vállalati divízió számára az a legfontosabb, hogy értékesítési csatornái (alkuszi, brókeri, banki, nagyvállalati, affinity), valamint élet és nem-élet termékterületei folyamatos szinergiában dolgozzanak egymással a legjobb ügyfélélmény megteremtéséért.”

Az online értékesítést - így az uniqa.hu-t, valamint a Cherrisk.com-ot - a társaság vezérigazgatója, Kurtisz Krisztián irányítja.

Thomas Dockal pozíciója változatlan, igazgatósági tagként továbbra is a pénzügyekért és a kockázatkezelésért felel. Területét érintően elmondta: „Divíziónk menedzseli az UNIQA Biztosító pénzügyeit, valamint segíti a különböző üzleti szegmensek, tehát a lakossági, a vállalati, valamint az online területek munkáját. A teljes értéklánc monitoring is a fő támogatói feladataink közé tartozik majd.”

Juhos András, mint vezérigazgatói tanácsadó folytatja munkáját, emellett a Magyar Biztosítók Szövetségében és egyéb stratégia kapcsolatokban továbbra is ő képviseli a Biztosítót.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo