Teljes átalakulás az UNIQA-nál

Az iparágban egyedülálló, új szervezeti struktúrával indítja az őszt az UNIQA Biztosító Zrt. A progresszív és piaci igényekre reflektáló szervezeti felépítés hatékonysága elsősorban abban rejlik, hogy az ügyfélkiszolgálás teljes folyamata - legyen szó akár termékfejlesztésről, akár kárrendezésről - egy kézben összpontosul a lakossági, a vállalati és online ügyfelek vonatkozásában is, ezáltal kiemelkedően rövidül a biztosító reakcióideje.

„A célunk egyértelmű: tökéletes ügyfélélmény. Ennek eléréséhez pedig az alapoktól gondoltuk újra a szervezet felépítését, valamint elsődlegesen azt vettük figyelembe, hogy mi a legfontosabb az ügyfeleink számára. A CHERRISK elindítása után, most újabb trendet teremtünk, hiszen a biztosítási piacon és a nemzetközi UNIQA életében is ritka szervezeti struktúrát alakítottunk ki. Ezzel a puzzle utolsó darabja is a helyére került ahhoz, hogy továbbra is mi lehessünk a legjobb szolgáltató a szektorban. Biztosak vagyunk benne, hogy a fenti változások ügyfeleink számára gyorsabb kiszolgálást és az igényeikhez még jobban igazodó termékeket, az UNIQA számára pedig egyszerűbb és átláthatóbb működést tesznek lehetővé.” – mondta el Kurtisz Krisztián, a biztosító vezérigazgatója a szervezeti változás kapcsán.

Balról jobbra: Thomas Dockal, Wolf-Cristoph Gerlach, Kurtisz Krisztián és Polányi Zoltán

Wolf-Christoph Gerlach igazgatósági tag vezetésével megalakul a lakossági üzletág (B2C), amely az élet, valamint a nem-élet termékek fejlesztését, értékesítését, adminisztrációját és kárrendezését végzi: „Újonnan alakult lakossági üzletágunk arra összpontosít, hogy modern, gyors és kiemelkedő szolgáltatást nyújtson lakossági ügyfeleink számára. A folyamatvezérelt lakossági ügyfélkiszolgálás során teljes mértékben, a termékkoncepciótól kezdve, az értékesítésen át, egészen a kárrendezésig, az ügyfélélményre összpontosítunk.” – mondta el új területéről az igazgató.

Ezzel párhuzamosan Polányi Zoltán igazgatósági tagként a vállalati üzletág (B2B, B2B2C) területén a banki és bróker partnerek, illetve a kis-, közép- és nagyvállalati ügyfelek igényeit szolgálja ki, az élet és nem-élet termékek értékesítésével és adminisztrációjával.

„A vállalati divízió számára az a legfontosabb, hogy értékesítési csatornái (alkuszi, brókeri, banki, nagyvállalati, affinity), valamint élet és nem-élet termékterületei folyamatos szinergiában dolgozzanak egymással a legjobb ügyfélélmény megteremtéséért.”

Az online értékesítést - így az uniqa.hu-t, valamint a Cherrisk.com-ot - a társaság vezérigazgatója, Kurtisz Krisztián irányítja.

Thomas Dockal pozíciója változatlan, igazgatósági tagként továbbra is a pénzügyekért és a kockázatkezelésért felel. Területét érintően elmondta: „Divíziónk menedzseli az UNIQA Biztosító pénzügyeit, valamint segíti a különböző üzleti szegmensek, tehát a lakossági, a vállalati, valamint az online területek munkáját. A teljes értéklánc monitoring is a fő támogatói feladataink közé tartozik majd.”

Juhos András, mint vezérigazgatói tanácsadó folytatja munkáját, emellett a Magyar Biztosítók Szövetségében és egyéb stratégia kapcsolatokban továbbra is ő képviseli a Biztosítót.

Véleményvezér

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat 

Gyanús körülmények a kárpátaljai templom felgyújtási kísérlete körül.
Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak

Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak 

Az orbáni hintapolitikát megelégelték az európai nagyhatalmak.
Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését

Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését 

Drukkolunk Orbán Viktornak, hogy jobb költségvetést írjon Brüsszelnél.
Befellegzett a visegrádi négyeknek

Befellegzett a visegrádi négyeknek 

Mélyponton a magyar-lengyel kapcsolatok.
Hamar kitiltották a Harcosok Klubjából a könyvelők alelnökét

Hamar kitiltották a Harcosok Klubjából a könyvelők alelnökét 

Nem kívánatos a könyvelő a Harcosok Klubjában.
Arcul köpte az örményeket egy fideszes országgyűlési képviselő

Arcul köpte az örményeket egy fideszes országgyűlési képviselő 

Oksabb lett volna, ha Hoppál Péter csendben marad.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo