Színházak a nemzeti centrifugában

Már csak néhány nap, és belelapozhat a Piac & Profit magazin legfrissebb számába! Forró témákkal jön a februári Piac & Profit. Ki áll nyerésre a kultúrharcban?

Mi lesz veled egészségügy? Lantos Csaba írásából megtudhatja, hogy milyen problémát okoz, hogy a hazai rendszerből hiányoznak a teljesítménymutatók, és miért gond, hogy a betegek pletykák alapján választanak ellátó helyet. Megkérdeztük Kincses Gyulát, a MOK hogyan képzeli a magán- és közösségi ellátás egyensúlyát, és vajon mi késztetheti a politikai döntéshozókat, hogy akár konfliktusok árán is rendbe tegyék az egészségügyet.

E havi címlapsztorinkban Csabai Károly beszélget Jelasity Radovánnal, az Erste Bank elnök-vezérigazgatójával. Arról faggatta a bankvezért, mennyivel lesz olcsóbb a bankolás, ha eltörlik a tranzakciós illetéket és arra is kíváncsi volt, tartanak-e a nagybankok a szexi fintech-szolgáltatások elterjedésétől.

A kiberbiztonság is egyre több cégnél pénztárcába vágó tényező, ezért utána jártunk, hol és hogyan védekezhetünk a megnövekedett kockázat ellen, amely már egyaránt fenyeget kicsiket és nagyokat.

Véleménycikkünkben külpolitikai publicistánk, Káncz Csaba osztja meg gondolatait a Nemzetközi Beruházási Bank Budapestre településéről. Magánügy rovatunkban pedig Szarvas György beszélget Kércz Tiborral, a nemzetközileg elismert, vegyészmérnökből lett természetfotóssal hitvallásról, elhivatottságról, művészetről.

Februárban is keresse a Piac & Profit magazint az újságárusoknál, ha lépést akar tartani a legfrissebb üzleti és társasági trendekkel!

Fizessen elő a Piac & Profit magazinra, hogy független forrásból lásson rá az üzleti világra!

Színházak a nemzeti centrifugában

A kormány által meghirdetett kultúrharc a tavalyi őszi önkormányzati választások eredményével elszabadult. Jelen helyzetben a színházak még nem tudnak nyilatkozni a leendő költségvetésükről, de úgy tűnik, a kormány célja részben az volt, hogy gyámság alá helyezze az önkormányzati fenntartású intézményeket. Pillanatfelvételünk a Piac & Profit februári számában.



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo