Az NNG az autóipari beszállítók és autógyártók megnövekedett keresletének kielégítése érdekében a legkvalifikáltabb és a legígéretesebb 60 – köztük a legjobb női – programozóval tervezi bővíteni fejlesztőgárdáját 2013-ban. A toborzási kampány egyik fő célja, hogy a cég növelni tudja női programozóinak számát, ennek érdekében 10 százalékos kvótát állít fel. „A női látásmód nélkülözhetetlen az IT területén is, és a kimagaslóan tehetséges női programozók közül néhányan már nálunk dolgoznak. A további szakembereket folyamatosan keressük és várjuk sorainkba, természetesen a tehetséges férfi programozókkal egyetemben" – kommentálta a lépést Balogh Péter, az NNG vezérigazgatója.
A vállalat 2012 első félévében 44 százalékkal növelte árbevételét a tavalyi év azonos időszakához képest, az elkövetkező három évben pedig 20 milliónál több navigációs licenszet tervez értékesíteni világszerte. A vállalat létszáma az elmúlt egy évben közel 100 fővel 400-ra nőtt. Ez indokolttá tette a nagyobb irodaházba való költözést is, mely elnyerte a „Év Irodája 2012” címet. Az NNG üzleti sikereinek alapját az autóipari szektorban elért eredmények jelentik, amely területhez tevékenységének 80 százaléka kötődik. Ahhoz, hogy a legmagasabb színvonalú navigációs megoldásokat szállítsa partnereinek, tudatosan keresi Magyarország legjobb pályakezdő és már tapasztalattal rendelkező szoftverfejlesztőit és programozóit.
Balogh Péter biztos abban, hogy az új munkatársak komoly hatással lesznek a globális üzleti célok teljesítésére és a navigációs iparág formálására. „Az NNG új és jelenlegi munkatársai számára – legyenek akár nők, akár férfiak – olyan munkát kínálunk, amivel 20 millió autóba tudják beírni nevüket világszerte a következő években. Örülünk, hogy a mai gazdasági helyzetben ilyen lehetőségeket tudunk nyújtani Magyarország legjobb programozóinak” – hangsúlyozta a vezérigazgató.
A felvételi eljárásról tájékozódni és a pozíciókra jelentkezni az NNG honlapján lehet a www.nng.com/jobs oldalon.