Női programozók kerestetnek!

Az NNG Kft. munkatársainak létszáma a napokban lépte át a 400 főt, és további 60 fejlesztői pozícióra várja a jelentkezéseket, köztük a legjobb női programozókét is, akik belépését a vállalat 10 százalékos női kvóta felállításával szorgalmazza.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az NNG az autóipari beszállítók és autógyártók megnövekedett keresletének kielégítése érdekében a legkvalifikáltabb és a legígéretesebb 60 – köztük a legjobb női – programozóval tervezi bővíteni fejlesztőgárdáját 2013-ban. A toborzási kampány egyik fő célja, hogy a cég növelni tudja női programozóinak számát, ennek érdekében 10 százalékos kvótát állít fel. „A női látásmód nélkülözhetetlen az IT területén is, és a kimagaslóan tehetséges női programozók közül néhányan már nálunk dolgoznak. A további szakembereket folyamatosan keressük és várjuk sorainkba, természetesen a tehetséges férfi programozókkal egyetemben" – kommentálta a lépést Balogh Péter, az NNG vezérigazgatója.

A vállalat 2012 első félévében 44 százalékkal növelte árbevételét a tavalyi év azonos időszakához képest, az elkövetkező három évben pedig 20 milliónál több navigációs licenszet tervez értékesíteni világszerte. A vállalat létszáma az elmúlt egy évben közel 100 fővel 400-ra nőtt. Ez indokolttá tette a nagyobb irodaházba való költözést is, mely elnyerte a „Év Irodája 2012” címet. Az NNG üzleti sikereinek alapját az autóipari szektorban elért eredmények jelentik, amely területhez tevékenységének 80 százaléka kötődik. Ahhoz, hogy a legmagasabb színvonalú navigációs megoldásokat szállítsa partnereinek, tudatosan keresi Magyarország legjobb pályakezdő és már tapasztalattal rendelkező szoftverfejlesztőit és programozóit.

Nőt a cég élére!
A pénzügyi tapasztalat jelentheti az ugródeszkát azon női vezetők számára, akik karrierjüket valamely tőzsdén jegyzett vállalat vezetőtestületében képzelik el – mutat rá közös tanulmányában az Economic and Social Research Council (ESRC – Gazdasági és Társadalmi Kutatási Tanács) és az ACCA (Association of Chartered Certified Accountants), a világ vezető pénzügyi és számviteli szakembereket tömörítő szakmai szervezete.
„Az NNG a régió egyik leginnovatívabb IT közösségének ad otthont. A hazai IT-szektor egyik legkedveltebb munkahelye vagyunk, és nemrég költöztünk be új, díjnyertes irodaházunkba, amely mindehhez méltó, modern és inspiratív környezetet biztosít” – mondta el Balogh Péter, aki alapítóként maga is szoftverfejlesztőként kezdte a cégnél. „Nálunk nem csak kódsorokat írnak a kollégák, hanem a legnagyobb autómárkák műszerfalaiba kerülő multimédiás rendszerekre terveznek navigációs szoftvereket. Az eredmények nálunk kézzel foghatóak, szerte a világon használtak és keresettek” – tette hozzá Balogh Péter.

Balogh Péter biztos abban, hogy az új munkatársak komoly hatással lesznek a globális üzleti célok teljesítésére és a navigációs iparág formálására. „Az NNG új és jelenlegi munkatársai számára – legyenek akár nők, akár férfiak – olyan munkát kínálunk, amivel 20 millió autóba tudják beírni nevüket világszerte a következő években. Örülünk, hogy a mai gazdasági helyzetben ilyen lehetőségeket tudunk nyújtani Magyarország legjobb programozóinak” – hangsúlyozta a vezérigazgató.

A felvételi eljárásról tájékozódni és a pozíciókra jelentkezni az NNG honlapján lehet a www.nng.com/jobs oldalon.

A nemek harca
Szokták mondani, hogy ez a nők évszázada. A világ egy jelentős részén mára a megkülönböztetést elítélik, legalábbis hivatalosan. A fejlett országokban a nemek közötti különbség tulajdonképpen minimálisra csökkent. Annak ellenére így van ez, hogy továbbra is kimutathatóan kevesebbet keresnek a gyengébbik nem képviselői a férfiakkal azonos pozícióban, vagy, hogy még mindig az az általános, hogy a nők adják fel karrierjüket egy gyermek születése után. És ha a nők és férfiak keresete közötti szakadékot egyelőre nem is sikerült betemetni, a hatalomba már bevette magát a „gyengébbik nem”.
Magyarországon ugyanakkor úgy tűnik még kicsit más a helyzet. A férfiak népszerűbbek a munkahelyeken, legalábbis mindkét nem képviselői velük dolgoznak szívesebben. Nem csak kollégaként, hanem felettesként is előnyben részesítjük a férfiakat – derül ki a Randstad Workmonitor adataiból.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo