Meghosszabbított nevezés! - Employer Branding Award 2019

A kialakult koronavírus járványra és az alapvetően megváltozott helyzetre való tekintettel meghosszabbítják az Employer Branding Award 2019 nevezési határidejét, így a pályaműveket 2020. április 13-ig várják.

SAJTÓINFORMÁCIÓ

  1. március 16.
 Meghosszabbított nevezés! - Employer Branding Award 2019

(Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díja 2019)

 A kialakult koronavírus járványra és az alapvetően megváltozott helyzetre való tekintettel meghosszabbítják az Employer Branding Award 2019 nevezési határidejét, így a pályaműveket 2020. április 13-ig várják.

 A pályázat egyedülálló, mert a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza és mutatja be a szakmai közönségnek. Az idei pályázaton is közép-, illetve nagyvállalati kategóriákban éves Employer Branding stratégia bemutatásával, illetve rövidebb munkáltatói márkaépítési kampányokkal nevezhetnek a vállalatok a 2019-es évből. Újdonság az állami intézményi kategória, amelyben a szervezők szintén várják a nevezéseket. Az induló vállalatok mércét állítanak versenytársaiknak, tükröt tartva a magyar munkáltatók többségének.

További információk és pályázati kiírás itt elérhető: www.employerbrandingaward.hu.

A pályázatok kizárólag elektronikus úton itt benyújthatóak 2020. április 13-ig: http://www.employerbrandingaward.hu/palyazat-benyujtasa/#palyazat-benyujtasa

 

Az Employer Branding Award bekerült a Kreatív által jegyzett PR Toplistába, így a díjazott vállalatok együttműködő partnerei  (ügynökségek) számíthatnak utólagos pontjóváírásra.

 

Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ)

 A magyarországi PR szakma érdekképviseleti és szolgáltató szerve. A szövetség 1990-ben alakult, közel 100 tagja között egyéni tagok, ügynökségek és a vállalati kommunikációs csapatok is megtalálhatók.Az MPRSZ a pr-szakemberek országos szakmai és etikai, egyéni illetve kollektív érdekképviseletét–érdekvédelmét ellátó, a pr-szakma elismertségének növelésén munkálkodó szervezet, amely kiáll az együttműködésen, a nyílt párbeszéden alapuló kommunikáció elveinek gyakorlati érvényesítése mellett, fellép az ezeket korlátozó törekvések, intézkedések ellen. Munkáját tagozatok, Tanácsadó, valamint Etikai Bizottság segíti, szervezi a PR Excellence Hungary és az Employer Branding Awardot. A szövetség az International Communication Consultancy Organisation (ICCO) tagja, valamint stratégiai partnere a Chartered Institute of Public Relations (CIPR) és az International PR Association (IPRA) szervezeteknek.

Véleményvezér

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo