SAJTÓINFORMÁCIÓ
- március 16.
(Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díja 2019)
A kialakult koronavírus járványra és az alapvetően megváltozott helyzetre való tekintettel meghosszabbítják az Employer Branding Award 2019 nevezési határidejét, így a pályaműveket 2020. április 13-ig várják.
A pályázat egyedülálló, mert a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza és mutatja be a szakmai közönségnek. Az idei pályázaton is közép-, illetve nagyvállalati kategóriákban éves Employer Branding stratégia bemutatásával, illetve rövidebb munkáltatói márkaépítési kampányokkal nevezhetnek a vállalatok a 2019-es évből. Újdonság az állami intézményi kategória, amelyben a szervezők szintén várják a nevezéseket. Az induló vállalatok mércét állítanak versenytársaiknak, tükröt tartva a magyar munkáltatók többségének.
További információk és pályázati kiírás itt elérhető: www.employerbrandingaward.hu.
A pályázatok kizárólag elektronikus úton itt benyújthatóak 2020. április 13-ig: http://www.employerbrandingaward.hu/palyazat-benyujtasa/#palyazat-benyujtasa
Az Employer Branding Award bekerült a Kreatív által jegyzett PR Toplistába, így a díjazott vállalatok együttműködő partnerei (ügynökségek) számíthatnak utólagos pontjóváírásra.
Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ)
A magyarországi PR szakma érdekképviseleti és szolgáltató szerve. A szövetség 1990-ben alakult, közel 100 tagja között egyéni tagok, ügynökségek és a vállalati kommunikációs csapatok is megtalálhatók.Az MPRSZ a pr-szakemberek országos szakmai és etikai, egyéni illetve kollektív érdekképviseletét–érdekvédelmét ellátó, a pr-szakma elismertségének növelésén munkálkodó szervezet, amely kiáll az együttműködésen, a nyílt párbeszéden alapuló kommunikáció elveinek gyakorlati érvényesítése mellett, fellép az ezeket korlátozó törekvések, intézkedések ellen. Munkáját tagozatok, Tanácsadó, valamint Etikai Bizottság segíti, szervezi a PR Excellence Hungary és az Employer Branding Awardot. A szövetség az International Communication Consultancy Organisation (ICCO) tagja, valamint stratégiai partnere a Chartered Institute of Public Relations (CIPR) és az International PR Association (IPRA) szervezeteknek.