Magyaroké a legmodernebbnek számító nyomda

Megvásárolta a magyar menedzsment az Infopress Group (IPG) Hungary Zrt-t izlandi tulajdonosától, a KVOS-tól a többségi tulajdont, így az év elején elindult vadonatúj hatmilliárdos váci nyomda tulajdonosai közé tartozik majd Lakatos Imre vezérigazgató és Lakatos Viktor kereskedelmi igazgató is. A nyomda nem válik ki az Infopress Group-ból, a csoport az akvizíció után is szoros együttműködésben, összehangoltan végzi munkáját. 

Az idén februárban elindított 6000m2 alapterületű, hatmilliárd forintos zöldmezős beruházással létrehozott váci nyomda izlandi tulajdonosa megegyezett a magyar menedzsmenttel az IPG Hungary eladásáról, így a vállalat irányításban meghatározó szerepet játszó Lakatos Imre vezérigazgató és Lakatos Viktor kereskedelmi igazgató többségi tulajdonhoz jutnak. Ezzel a lépéssel a szakterületén legmodernebbnek számító nyomda a legnagyobb magyar tulajdonú rotációs nyomdává válik. A tulajdonváltás hátterében a KVOS befektetési irányváltása, és a magyar vezetők dinamikus fejlesztési terve áll. Az akvizíció értékét a felek nem tették közzé.

„Az IPG tulajdonosváltása a teljes hazai nyomdai piacra hatással lesz, mert azonnal folytatjuk a beruházásokat. Bővítjük az üzemi területet és továbbra is a legjobb minőségű gépekbe fektetünk. A mi sikerünk a magyar szakma sikere is, itthon és külföldön egyaránt." - fogalmazott Lakatos Imre, a vállalat vezérigazgatója.

„Amit elértünk, kitartó, tudatos munka eredménye, aminek fókuszában a modern technológia és a rugalmasság áll. Változatlan marad az üzletpolitikánk, hiszen egy ilyen horderejű lépést megrendelőink pozitív hozzáállása és bizalma nélkül aligha tettünk volna." - tette hozzá Lakatos Viktor kereskedelmi igazgató, majd leszögezte, hogy a nyomdát továbbra is a kiemelkedő minőségű nyomtatványok előállítása jellemzi.  

Korábban visszahódították a Playboyt és a Glamourt

Ifjabb Lakatos Imre és Lakatos Viktor édesapjuk húsz éve alapított kis családi nyomdájában kezdte pályafutását, és szélesebb körű ismertségüket akkor alapozták meg, amikor hét évvel ezelőtt a kis vállalkozást Royalpress néven profi nyomdává bővítették Dunakeszin. A kelet európai befektetéseket kereső IPG 2007-ben vásárolta meg a Royal Press rotációs nyomdai projektjét. A fivérek szakmai irányításával megalapított nyomda  ágazati problémák és a válság ellenére is gyors fejlődésnek indult. Sikeresen hódított vissza a magyar nyomdaiparnak olyan külföldön nyomtatott lapokat, mint a Playboy vagy a Glamour, októberben pedig Ausztriában és Hollandiában képviseletet nyitottak exportpozícióik növelésére.

Az elsősorban prémium magazinnyomtatásáról ismert magyar nyomdában a kereskedelmi kiadványok, brosúrák mellett olyan ismert hazai lapok készülnek, mint a Joy, az InStyle, a Szép Házak, a Kismama magazin vagy éppen a Blikk Nők és a Geomédia kiadó összes lapja, de megrendelőik közé tartozik többek között a Media Markt és a Kika is.

Véleményvezér

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.
Orbán Viktor patrióta barátja egyszerűen lelőtte volna az Észtországba behatoló orosz vadászgépeket

Orbán Viktor patrióta barátja egyszerűen lelőtte volna az Észtországba behatoló orosz vadászgépeket 

A cseh miniszterelnöki szék várományosa váratlanul kemény oroszellenes gondolattal állt elő.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo