Magyar céget dicsér a Google

A hétvégén hozta nyilvánosságra legújabb esettanulmányát a Google, melyben az Árukereső.hu szakmai teljesítményét és technológiai újításait méltatja.

Változó hazai szabályozás: mit vár el az Ön cégétől a hatóság?
Sokakat érint - jöjjön el!

Klasszis Talks & Wine - Fenntarthatóság 2025 ősz

2025. szeptember 17.

Részletek itt >

 

Az Árukereső.hu Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala. Az oldal forgalmának egy része a Google keresőoldalon elhelyezett, közismert AdWords típusú hirdetésekből származik. Miután az oldalt havonta közel kétmillió felhasználó látogatja, kimagasló szakmai hozzáértést követel meg a cég megfelelő Adwords hirdetési rendszerének irányítása.

Az Árukereső.hu ráadásul nem ügynökségen keresztül, hanem saját csapatával és saját fejlesztésű alkalmazásaival éri el a Google szerint is  kimagasló eredményeket (A teljes tanulmány itt olvasható). „Azt hiszem, nem is kívánhat magának nagyobb elismerést egy online marketinges csapat, minthogy a Google esettanulmányban dicséri munkáját" mondta Rácz István az Árukereső.hu marketing igazgatója.

A Google alapelve, hogy „A felhasználó az első, minden más ezután következik.  A kezdetek óta az a célunk, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt biztosítsuk." (A felhasználói élmény fokozása akár még a számítógép előtt végzett munkát is élvezetessé teheti.) Az Árukereső.hu hisz benne, hogy a magyar e-kereskedelemben a legfontosabb szakmai feladat jelenleg a bizalom növelése a felhasználók körében. Ennek alapfeltétele, hogy a keresés során a megfelelő szavak beírását követően a vásárló releváns információkat (hol és milyen áron kapható a termék, mik a tulajdonságai, stb.) kapjon, majd egy megbízható boltban kössön ki. Minden egyes vásárlás, mely megelégedettséggel tölti el a vásárlót tovább növeli a bizalmat és segíti a magyar online kereskedelem fejlődését.

Az Árukereső.hu szakmai csapata szerint a leghatékonyabb célzás akkor érhető el, ha a felhasználó éppen abban a pillanatban találkozik a hirdetéssel, amikor egy konkrét árura keres. Ez a megközelítés az, mely mind a cégnek, mind a fogyasztóknak sikereket és elégedettséget biztosít. „A marketing területén a tökéletesen célzott reklámozásé a jövő. A vásárlási folyamatnak pontosan abban a pillanatában érjük el és szólítjuk meg a vásárlót, amikor a megvenni kívánt termékkel kapcsolatos hiteles és friss információkat keresi" - említi meg Rácz István, az Árukereső.hu marketing igazgatója az esettanulmányban.


Az Árukereső.hu jelenleg budapesti központjából irányít öt országban árösszehasonlító oldalakat,  köztük Törökország piacvezető árösszehasonlító oldalát, az Ucuzu.com-ot is. Az esettanulmányban bemutatott szakmai és technológiai fogásokat az Árukereső.hu mind a magyar piacon, mind a többi országban sikeresen használja és folyamatosan fejleszti.

Véleményvezér

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa 

Érdemes újragondolni előítéleteinket.
Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa

Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa 

Félárbócon Amerika zászlaja.
Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek 

Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.
Kormányváltó a hangulat Magyarországon

Kormányváltó a hangulat Magyarországon 

Rosszul áll a Fidesz szénája.
A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország 

Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.
Hátul kullog Magyarország a diplomások számában

Hátul kullog Magyarország a diplomások számában 

A populizmus melegágya az iskolázatlanság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo