Magyar céget dicsér a Google

A hétvégén hozta nyilvánosságra legújabb esettanulmányát a Google, melyben az Árukereső.hu szakmai teljesítményét és technológiai újításait méltatja.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

 

Az Árukereső.hu Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala. Az oldal forgalmának egy része a Google keresőoldalon elhelyezett, közismert AdWords típusú hirdetésekből származik. Miután az oldalt havonta közel kétmillió felhasználó látogatja, kimagasló szakmai hozzáértést követel meg a cég megfelelő Adwords hirdetési rendszerének irányítása.

Az Árukereső.hu ráadásul nem ügynökségen keresztül, hanem saját csapatával és saját fejlesztésű alkalmazásaival éri el a Google szerint is  kimagasló eredményeket (A teljes tanulmány itt olvasható). „Azt hiszem, nem is kívánhat magának nagyobb elismerést egy online marketinges csapat, minthogy a Google esettanulmányban dicséri munkáját" mondta Rácz István az Árukereső.hu marketing igazgatója.

A Google alapelve, hogy „A felhasználó az első, minden más ezután következik.  A kezdetek óta az a célunk, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt biztosítsuk." (A felhasználói élmény fokozása akár még a számítógép előtt végzett munkát is élvezetessé teheti.) Az Árukereső.hu hisz benne, hogy a magyar e-kereskedelemben a legfontosabb szakmai feladat jelenleg a bizalom növelése a felhasználók körében. Ennek alapfeltétele, hogy a keresés során a megfelelő szavak beírását követően a vásárló releváns információkat (hol és milyen áron kapható a termék, mik a tulajdonságai, stb.) kapjon, majd egy megbízható boltban kössön ki. Minden egyes vásárlás, mely megelégedettséggel tölti el a vásárlót tovább növeli a bizalmat és segíti a magyar online kereskedelem fejlődését.

Az Árukereső.hu szakmai csapata szerint a leghatékonyabb célzás akkor érhető el, ha a felhasználó éppen abban a pillanatban találkozik a hirdetéssel, amikor egy konkrét árura keres. Ez a megközelítés az, mely mind a cégnek, mind a fogyasztóknak sikereket és elégedettséget biztosít. „A marketing területén a tökéletesen célzott reklámozásé a jövő. A vásárlási folyamatnak pontosan abban a pillanatában érjük el és szólítjuk meg a vásárlót, amikor a megvenni kívánt termékkel kapcsolatos hiteles és friss információkat keresi" - említi meg Rácz István, az Árukereső.hu marketing igazgatója az esettanulmányban.


Az Árukereső.hu jelenleg budapesti központjából irányít öt országban árösszehasonlító oldalakat,  köztük Törökország piacvezető árösszehasonlító oldalát, az Ucuzu.com-ot is. Az esettanulmányban bemutatott szakmai és technológiai fogásokat az Árukereső.hu mind a magyar piacon, mind a többi országban sikeresen használja és folyamatosan fejleszti.

Véleményvezér

Sok nagy okos már világháborút lát

Sok nagy okos már világháborút lát 

Az orosz ballisztikus rakéta bevetése egy teszt volt.
Súlyos higiéniai problémák miatt megbüntették a szekszárdi kórházat

Súlyos higiéniai problémák miatt megbüntették a szekszárdi kórházat 

A büntetés mértéke nevetséges.
Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo