Jövőorientált jelen a HAJDU-nál

Folyamatos fejlesztésnek és dinamikus piacépítésnek köszönhetően a HAJDU Cégcsoport impozáns féléves eredményt ért el. A hazai bojlergyártásban piacvezető HAJDU Hajdúsági Ipari Zrt. megújuló energiát hasznosító, saját fejlesztésű termékeinek értékesítési volumene növekedett erőteljesen.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Megújuló Energia Üzletág a bázis, 2013.I.félévhez képest 40 %-kal magasabb árbevételt könyvelhet el az idei év első félévében. A HAJDU Autotechnika Ipari Zrt. termékei /gépkocsi alkatrészek/ a személy-, és haszongépjármű iparág prémium márkás termékeibe kerülnek beépítésre-, új, és újabb auditoknak köszönhetően. Ezen üzletág idei év első féléves árbevétele 20 %-kal magasabb, mint a 2013. év hasonló időszakában.  A Cégcsoport belföldi és export összesített értékesítési adatai növekvő tendenciát mutatnak.

A Cégcsoport 2008-ban létrehozta a Megújuló Energia Üzletágat, a jövő igényeire épülő, környezetkímélő, megújuló energia tárolására alkalmas berendezések /napkollektorok, puffertartályok, hőszivattyús forróvíztárolók/ előállítására, forgalmazására helyezve a hangsúlyt. Akkor, még sem a magyarországi, sem uniós források nem támogatták ezen energiabarát termékek elterjedését. A HAJDU Zrt. üzletpolitikájának köszönhetően a kezdeti nyugat-európai piaci terjeszkedést az említett esztendőben a keleti nyitás is jellemezte. E jövőorientált gondolkodás eredményeként az idei év meghozta gyümölcsét.

Míg a tavalyi bázis év első félévben a Cégcsoport árbevétele 4.815 Mrd Ft volt, addig 2014. I.félévben az összesített értékesítés 17,5 %-kal nőtt a bázis évhez képest.

A belföldi értékesítés a bázis évhez viszonyítva 9,3 %-kal, míg az export 23,9 %-kal növekedett. A belföldi értékesítési eredményeket a meglévő partnerkör megújuló igényeinek teljesítésével, míg a lendületes exportbővülést elsősorban az orosz piac folyamatos kiterjesztésével érte el a HAJDU.

A Cégcsoport tudatos, jövőorientált cselekvése abban is megnyilvánul, hogy az idei évben a tavalyi év hasonló időszakához képest 4 %-kal nagyobb összeget fordított fejlesztésre.

A második félév értékesítéséhez hozzájárul a napokban meghirdetett kormányzati, energetikai, fűtéskorszerűsítési pályázati kiírás. Ennek kapcsán várhatóan növekedni fog a HAJDU kondenzációs gázkazánok iránti érdeklődés.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo