Jövőorientált jelen a HAJDU-nál

Folyamatos fejlesztésnek és dinamikus piacépítésnek köszönhetően a HAJDU Cégcsoport impozáns féléves eredményt ért el. A hazai bojlergyártásban piacvezető HAJDU Hajdúsági Ipari Zrt. megújuló energiát hasznosító, saját fejlesztésű termékeinek értékesítési volumene növekedett erőteljesen.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A Megújuló Energia Üzletág a bázis, 2013.I.félévhez képest 40 %-kal magasabb árbevételt könyvelhet el az idei év első félévében. A HAJDU Autotechnika Ipari Zrt. termékei /gépkocsi alkatrészek/ a személy-, és haszongépjármű iparág prémium márkás termékeibe kerülnek beépítésre-, új, és újabb auditoknak köszönhetően. Ezen üzletág idei év első féléves árbevétele 20 %-kal magasabb, mint a 2013. év hasonló időszakában.  A Cégcsoport belföldi és export összesített értékesítési adatai növekvő tendenciát mutatnak.

A Cégcsoport 2008-ban létrehozta a Megújuló Energia Üzletágat, a jövő igényeire épülő, környezetkímélő, megújuló energia tárolására alkalmas berendezések /napkollektorok, puffertartályok, hőszivattyús forróvíztárolók/ előállítására, forgalmazására helyezve a hangsúlyt. Akkor, még sem a magyarországi, sem uniós források nem támogatták ezen energiabarát termékek elterjedését. A HAJDU Zrt. üzletpolitikájának köszönhetően a kezdeti nyugat-európai piaci terjeszkedést az említett esztendőben a keleti nyitás is jellemezte. E jövőorientált gondolkodás eredményeként az idei év meghozta gyümölcsét.

Míg a tavalyi bázis év első félévben a Cégcsoport árbevétele 4.815 Mrd Ft volt, addig 2014. I.félévben az összesített értékesítés 17,5 %-kal nőtt a bázis évhez képest.

A belföldi értékesítés a bázis évhez viszonyítva 9,3 %-kal, míg az export 23,9 %-kal növekedett. A belföldi értékesítési eredményeket a meglévő partnerkör megújuló igényeinek teljesítésével, míg a lendületes exportbővülést elsősorban az orosz piac folyamatos kiterjesztésével érte el a HAJDU.

A Cégcsoport tudatos, jövőorientált cselekvése abban is megnyilvánul, hogy az idei évben a tavalyi év hasonló időszakához képest 4 %-kal nagyobb összeget fordított fejlesztésre.

A második félév értékesítéséhez hozzájárul a napokban meghirdetett kormányzati, energetikai, fűtéskorszerűsítési pályázati kiírás. Ennek kapcsán várhatóan növekedni fog a HAJDU kondenzációs gázkazánok iránti érdeklődés.

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo