Jövőorientált jelen a HAJDU-nál

Folyamatos fejlesztésnek és dinamikus piacépítésnek köszönhetően a HAJDU Cégcsoport impozáns féléves eredményt ért el. A hazai bojlergyártásban piacvezető HAJDU Hajdúsági Ipari Zrt. megújuló energiát hasznosító, saját fejlesztésű termékeinek értékesítési volumene növekedett erőteljesen.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

A Megújuló Energia Üzletág a bázis, 2013.I.félévhez képest 40 %-kal magasabb árbevételt könyvelhet el az idei év első félévében. A HAJDU Autotechnika Ipari Zrt. termékei /gépkocsi alkatrészek/ a személy-, és haszongépjármű iparág prémium márkás termékeibe kerülnek beépítésre-, új, és újabb auditoknak köszönhetően. Ezen üzletág idei év első féléves árbevétele 20 %-kal magasabb, mint a 2013. év hasonló időszakában.  A Cégcsoport belföldi és export összesített értékesítési adatai növekvő tendenciát mutatnak.

A Cégcsoport 2008-ban létrehozta a Megújuló Energia Üzletágat, a jövő igényeire épülő, környezetkímélő, megújuló energia tárolására alkalmas berendezések /napkollektorok, puffertartályok, hőszivattyús forróvíztárolók/ előállítására, forgalmazására helyezve a hangsúlyt. Akkor, még sem a magyarországi, sem uniós források nem támogatták ezen energiabarát termékek elterjedését. A HAJDU Zrt. üzletpolitikájának köszönhetően a kezdeti nyugat-európai piaci terjeszkedést az említett esztendőben a keleti nyitás is jellemezte. E jövőorientált gondolkodás eredményeként az idei év meghozta gyümölcsét.

Míg a tavalyi bázis év első félévben a Cégcsoport árbevétele 4.815 Mrd Ft volt, addig 2014. I.félévben az összesített értékesítés 17,5 %-kal nőtt a bázis évhez képest.

A belföldi értékesítés a bázis évhez viszonyítva 9,3 %-kal, míg az export 23,9 %-kal növekedett. A belföldi értékesítési eredményeket a meglévő partnerkör megújuló igényeinek teljesítésével, míg a lendületes exportbővülést elsősorban az orosz piac folyamatos kiterjesztésével érte el a HAJDU.

A Cégcsoport tudatos, jövőorientált cselekvése abban is megnyilvánul, hogy az idei évben a tavalyi év hasonló időszakához képest 4 %-kal nagyobb összeget fordított fejlesztésre.

A második félév értékesítéséhez hozzájárul a napokban meghirdetett kormányzati, energetikai, fűtéskorszerűsítési pályázati kiírás. Ennek kapcsán várhatóan növekedni fog a HAJDU kondenzációs gázkazánok iránti érdeklődés.

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo