A Citibank SMS Hírnökszolgálatra feliratkozott Citi Life, Malév-Citibank és Shell-Citibank közös márkajelzésű hitelkártya-birtokos ügyfelek automatikusan vehetik igénybe ezt az ingyenes szolgáltatást, egyébként a szolgáltatás egyszerűen és kényelmesen aktiválható a 24 órás CitiPhone telefonos ügyfélszolgálaton keresztül.
Batara Sianturi, a Citibank Magyarország elnök-vezérigazgatója elmondta: „Az internetes biztonságikód-szolgáltatás bevezetésével folytatjuk a hagyományt, miszerint a magyarországi piacon elsőként vezetünk be innovatív szolgáltatásokat hazai ügyfeleink számára, ugyanakkor ezzel a szolgáltatással egy újabb lépést teszünk a világ vezető digitális bankjává válásunk útján. A magyarországi működésünk 25. évfordulóját fémjelző 2011-es évben már számos új és innovatív szolgáltatást hoztunk Magyarországra, amelyek közül szívesen említem az egyedülálló Citi Life multipartner hitelkártyát, a bárhol és bármikor biztonságos bankolást nyújtó Citibank Mobilbank szolgáltatást, valamint a hazai bankpiacon szintén páratlan CitiChat online csevegő szolgáltatást. Minden innovációnk középpontjába az ügyfeleinket helyezzük, és arra törekszünk, hogy mindig újabb kényelmi szolgáltatásokkal jelentkezzünk magyarországi ügyfeleink körében."
Jon Wiggins, a magyarországi lakossági üzletág vezetője megjegyezte: „Büszkék vagyunk arra, hogy a Citi páratlan globális jelenlétére és tapasztalataira építve újabb, igazi értéket jelentő és egyedülálló szolgáltatást hozunk Magyarországra. A biztonsági kódot egy SMS-üzenet formájában nagyon rövid időn belül juttatjuk el az ügyfelek nálunk regisztrált mobiltelefonszámára, s ez az egyszerű és kényelmes ügyintézés nem csupán a biztonság növeléséhez, hanem reményeink szerint a pozitív ügyfélélményhez is hozzájárul, amely kulcsfontosságú szerepet játszik a Citibank Magyarország stratégiájában."