Így kell vállalkozni!

Európa 10 legjobb vállalkozása közé sorolták a Lipóti Pékséget és vezetőjét, Tóth Pétert az European Business Awards ’Év vállalkozója' díjának rangsorában. A kiemelkedő és innovatív vállalati teljesítményt elismerni hivatott díjak elnyeréséért több mint 1350 európai vállalkozás mérette meg magát.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az European Business Awards (EBA) a kiemelkedő vállalati és egyéni teljesítményt kívánja elismerni Európa-szerte. A több mint 1350 pályázó vállalkozás közül minden kategóriában 10 céget választottak ki, a szűkített lista tagjai közül pedig a szakmai zsűri dönti majd el 2011 novemberében, hogy melyik társaság győz.

European Business Award 2011, Év Vállalkozója kategóriában a legjobb tíz vállalkozás
  • Lipóti Pékség – Magyarország
  • Ficosota Syntez - Bulgária
  • Realex Payments - Írország
  • Zorlu Holding - Törökország
  • Maesa Group - Franciaország
  • Eurocash - Lengyelország
  • Macedonian Thrace Brewery S.A. - Görögország
  • CH&Co Catering Ltd – Egyesült Királyság
  • BRN SLEEP PRODUCTS - Törökország
  • Youtholding – Törökország

Az Év Vállalkozója kategóriában a szakmai zsűri a legjobb tíz európai vállalkozó közé sorolta Tóth Pétert, a Lipóti Pékség vezetőjét.

– Mindig pozitív meglepetést okoz, ha egy vállalkozás egy szinte telítettnek mondható piaci szegmensben tud kimagasló eredményt felmutatni, új szemléletmóddal, vagy egy új értékesítési megoldással – hangsúlyozta Kalocsai Zsolt az RSM DTM Hungary Zrt. vezérigazgatója.

Az 1992-ben alapított Lipóti Pékség sikere több pillére épült.
– Egy klasszikus termék piacán fontos volt a széles választék és kimagasló minőség elérése, mi a kézi technológiára és a hagyományos alapanyagokra alapoztunk, és a megszokott apró termékek helyett hagyományos, nagyméretű pékárukkal jelentünk meg a magyar piacon. Terjeszkedésünk meghatározó lépése volt 2004-ben az önálló mintaboltok megnyitása, és később a franchise rendszerben működő bolthálózat kialakítása is - emelte ki Tóth Péter, a Lipóti Pékség ügyvezetője.

 A kezdetektől napjainkig

Az induláskor a Szigetközbeli kis boltokat ellátó cég pékárui ma már országszerte több mint 170 üzletben kaphatók, a társaság árbevétele 2010-ben meghaladta a 3 milliárd forintot és alvállalkozóival együtt 750 embernek biztosított munkát. A Lipóti Pékség áruja jelen van Pozsonyban, Dunaszerdahelyen, Nagymegyeren, és Rév-Komáromban is.

2011-ben az RSM DTM Hungary is részt vett a legjobb, leginkább elismerésre méltó teljesítményű hazai vállalkozások és vezetőik felkutatásában miután az RSM International hálózat az EBA keretein belül támogatja az Év Vállalkozója díjat. A díj a vállalkozó kifejezés pozitív töltetét hangsúlyozza: olyan ember, csapat, közösség, szervezet teljesítményét ismerik el általa, amely újat alkot, innovációra képes.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo