Hiába a sok jó nő...

Ismét veszteséget kellett elkönyvelnie a második negyedévben a Playboynak, mert nem megy jól a férfimagazin, egyre kevesebb nézője van a tévécsatornának, és az egykor nagy reményekkel kecsegtető internet sem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A lapot kiadó vállalat, a Playboy Enterprises bevétele 10 százalékkal csökkent a második negyedévben az egy évvel korábbihoz képest, 56 millió dollárra. A veszteség 5,4 millió dollár volt, de ennél is több lett volna, ha nem hajtanak végre takarékossági intézkedéseket, egyebek mellett létszámleépítéseket. Egy évvel ezelőtt a veszteség még 8,7 millió dollárt tett ki.

Az üzletmenet lanyhulása ellenére komoly versengés folyik a lapért az alapító Hugh Hefner és a versenytárs Penthouse kiadója között. A 84 éves Hefner, aki jelenleg többségi tulajdonos a magazint kiadó cégben, kizárólagos tulajdonossá kíván válni. A Penthouse kiadója, a Friend Finder Network is régóta érdeklődik a   Playboy iránt, most egy alternatív ajánlat kidolgozását tervezik. 


Annak idején - az 1953-as címlap Monroe-val - forrás: playboy.com

A magazin jelenleg 40 országban jelenik meg havonta. Hugh Hefner 1953-ban adta ki az első számot, amelynek címlapján az akkor még alig ismert Marilyn Monroe pózolt.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo