Fontos vagy! - Kamasz krízisek a koronavíruson innen és túl

Giving Friday: kamaszok mentális egészségét segíti a dm és a Kék Vonal alapítvány

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A dm-nél a Black Friday napot 2021-ben is átszínezték: akciók helyett a drogéria idén is Giving Friday napot hirdetett, és az aznapi forgalom 5 százalékát, több mint 19 millió forintot jótékony célra ajánlottak fel. A Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvánnyal együttműködve egy fél éves, mindenki számára elérhető online programon keresztül segítik a kamaszokat és szüleiket abban, hogy a lehető legtudatosabban gondolkodjanak a fiatalok mentális egészségéről.

A dm-nél a Black Friday napot idén novemberben is átszínezték: az akciók helyébe a tartós árak léptek, a profitszerzés ellenpontjaként a társadalmi felelősségvállalás, a karácsonyi vásárlási kedv kihasználásával szemben pedig a karácsony valódi értékeivel való azonosulás állt.  A dm vállalati filozófiájához nem illik a Black Friday akcióra építő logikája, hiszen a Mindig megéri stratégia jegyében már polci akciókkal sem találkoznak a vásárlóik, nem vesznek részt kuponnapokban, egymás alá licitáló akciókban. A tartós árak négy hónapon át nem emelkednek, így kiszámíthatók, ezzel céljuk, hogy a vásárlók akkor vegyék meg a termékeket, amikor azokra valóban szükségük van, hiszen bízhatnak a mindig jó árakban.  A dm-ben ezzel a stratégiával összhangban a Black Friday napján sem voltak árzuhanások. Helyette viszont a vásárlók megtapasztalhatták, milyen az, amikor egy fontos társadalmi ügy mellé állnak. Aki az amúgy is esedékes bevásárlást erre a pénteki napra időzítette, puszta vásárlásával egy társadalmilag fontos kezdeményezést támogathatott.

A #givingisthenewblack mottót használva november 26-án teljes bevételük 5 százalékát a Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítványnak adományozták, hogy közös kampányt indítsanak a fiatalok mentális egészségének megőrzéséért. Vásárlóik segítségével összesen 19 650 032 forintot adtak át a „Fontos vagy! - Kamasz krízisek a koronavíruson innen és túl” program megvalósítására.

A koronavírus helyzet mindenkinek az életére hatással volt, a kamaszok és fiatal felnőttek krízisei sok esetben sajnos tovább mélyültek.  A kampány során egy mindenki számára elérhető online programsorozatot indít el a Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány 2022 januárjában, amelynek keretében hasznos cikkekkel, podcastokkal, szakemberekkel készült interjúkkal, és online kurzusokon elsajátítható módszerekkel, tippekkel látják el a kamaszokat és szüleiket a mentális egészség témájában. A szervezet a gyermekotthonokban élő fiatalokat offline programsorozattal is segíti majd.

Az alapítvány lassan 30 éve hallgatja meg a segítségre szoruló gyerekeket, és az értük aggódó felnőtteket. Segélyvonalaikon és online elérhetőségeiken keresztül évente átlagosan 40 ezren keresik meg őket. Kiemelt céljuk, hogy a lehető legtöbb kamasznak segíteni tudjanak abban, hogy a koronavírus-járvány negatív hatásait könnyebben kezelhessék.

(x)

 

Véleményvezér

Meddig élnek a magyarok?

Meddig élnek a magyarok?  

A várható élettartamot tekintve Szlovénia lekörözte Ausztriát.
Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo