Ezeket szeretjük a legjobban: kiosztották az Év Terméke díjakat

A fogyasztók értékelése alapján választották ki azt a 12 terméket, amelyek az idén elnyerték az Év Terméke díjat - közölte a versenyt szervező Product of the Year Kft.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Mi döntjük el, hogy mi kerül a kosárba – Kép: SXC

Ebben az évben a Batz Betty női klumpát, a Bonduelle Prémium üveges gombakonzervcsaládot, a Duracell Turbo Max Powercheck négyes kiszerelésű elemet, a HIMG S.H.E. módszerrel és S.H.E. tűvel történő hajbeültetési szolgáltatást, a Márka szénsavas üdítőcsaládot, a Mizse 1 literes szénsavmentes ásványvizet, a NESTEA zöld teát sztíviával, az Ooops! háromrétegű 100 darabos papírzsebkendő-családot, a Peridot ásványvizet, a SELFISH konyhakész haltermékcsaládot, a Trinát Decor fémfestéket és a Wellnut diópótló keverék termékcsaládot díjazták. Az elismeréseket csütörtökön adták át. A nyertesek egy évig jogosultak Az Év Terméke Díj-logó használatára.

A termékminősítési programba a gyártók és forgalmazók a gyorsan forgó fogyasztási cikkek (FMCG) kategóriáiban jelölhetik termékeiket. A díjra azokat a háztartási cikkeket, élelmiszer-ipari és testápoláshoz kapcsolódó termékeket lehet nevezni, amelyek az újszerűséget és az innovatív megoldásokat képviselik, akár a csomagolás, akár a hatóanyag vagy a kiszerelés terén.

A legnépszerűbb magyarországi termékeket a fogyasztók döntését elemző, a GfK Hungária által végzett reprezentatív, 2000 fős kutatás alapján választották ki. Az innovatív termékeket először egy szakmai zsűri pontozta, majd a fogyasztók értékelték kategóriánként. A Product of the Year (Év Terméke) díjat először Franciaországban adták át 1986-ban. Ma már a világ 29 országában ítélik oda. Magyarországon 2011-ben adták át először.

A nemzetközi tapasztalatok szerint az elismerés jelentős kereskedelmi előnnyel is jár. Franciaországban 2008-ban átlagosan 25,5 százalékkal nőtt a díj logóját viselő termékek forgalma. A csomagoláson elhelyezett Product of the Year logó a vásárlók 70 százalékánál jelentett ösztönző erőt az áru kiválasztásakor.

 

Véleményvezér

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.
Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra

Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra 

Trump most Ukrajnára koncentrál majd.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo