Mi a titkuk? Hogyan lehet magyar vállalatként erkölcsileg és gazdaságilag is sikeresnek lenni a multinacionális tőke mellett egy erkölcsi és gazdasági válsággal terhelt korban? A Béresben 20 éve mutatják, hogyan érdemes másként gondolkodni. Követendő példát mutatnak a környezetüknek, világszínvonalú termékekkel segítik az emberek egészségét, alapítványaikon keresztül odafigyelően támogatják a rászorulókat.
„Vállalat-alapításkori hitvallásunkban így fogalmaztunk: a gondolat legyen jó és igaz -mondja Dr. Béres József, a Béres Csoport elnöke. - Úgy érzem, ebben az egyszerű pár szóban kifejeződik minden. Benne van atyám nagyszerű találmánya, a kiindulópont, a Béres Csepp, a belőle kinövő 20 év során kifejlesztett és forgalomba hozott sok termék, és benne van a 20 éves elszánás is, amellyel dolgoztunk és dolgozunk azokért, akikért felelősek vagyunk: a nemzetünkért, az itt élő emberekért. Konzervatívok voltunk abban, ami az örök emberi értékeket, a kultúrát, a hagyományt illeti, de élenjárók és modernek abban, ami a cégek versenyfutásában fontos. A Béresben az üzleti modernség és a vállalkozói tudás mindig karöltve járt a becsülettel és a tiszta erkölccsel. S nem pusztán a szavak szintjén, hanem jól mérhető tetteinkben. Az érdem közös, köszönet illeti érte atyámat, az alapítókat, múltbéli és jelenlegi munkatársainkat, felelős vezetőinket, partnereinket és fogyasztóinkat is - összegez Béres József, és hozzáteszi - tisztességgel elért eredményeink méltán erősíthetnek bennünket. Ha az élet úgy hozná, ez lehet a bátorítónk és a kapaszkodónk is egy bizonytalan jövőben, a nehézségek idején."