Profil cikkek


Nem az a megoldás, hogy töröljük a fiókunkat

Nem az a megoldás, hogy töröljük a fiókunkat 

Megdöbbentő eredményt hozott a közösségi médiumok felhasználóinak biztonságérzetét illetően a Groupama Biztosító megbízásából készült országos kutatás, amely a social médiát legaktívabban használó 18 és 45 év közötti korosztály véleményére volt kíváncsi. A megkérdezettek 81 százalékát aggasztja személyes adatainak biztonsága.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Megjelentek az ipar 4.0-ás megoldások a hazai felületkezelési szegmensben

Megjelentek az ipar 4.0-ás megoldások a hazai felületkezelési szegmensben 

A felületkezelési szegmens hagyományosan kézi erővel dolgozik, de az elmúlt pár évben komoly változáson ment keresztül Magyarországon.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Szakítottak a biztosítók

Szakítottak a biztosítók  

Díjbevétel-növekedésben a 2008-as pénzügyi válság óta a legjobb évét produkálta tavaly a globális biztosítási szektor.

Pénzszerzés

Új irányt kell venni a cégeknek, ha erre rápillantanak

Új irányt kell venni a cégeknek, ha erre rápillantanak  

Erőteljesebben forduljanak a hatékonyság és a termelékenység növelésének irányába - közölte az elemző a foglalkoztatási adatok után.

Klímablog

Mi kell ahhoz, hogy beinduljon a zöldhitelezés?

Mi kell ahhoz, hogy beinduljon a zöldhitelezés? 

Milyen a vállalati hitelezés helyzete Magyarországon, a 2023-as évhez képest az idén mire lehet számítani?

Gazdaság

Pénzmosoda működött a titkosszolgálatnál

Pénzmosoda működött a titkosszolgálatnál 

Bűnvádi eljárást indított a román korrupcióellenes ügyészség a hírszerzés egykori igazgatóhelyettese ellen.

Infokom

Ilyen se történt még Oroszországban

Ilyen se történt még Oroszországban 

Három, alacsony pályán keringő kommunikációs műholdat indított el az orosz Brjuro 1440 cég.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo