Praktikum cikkek


Bukunk mindenre, amit a médiában látunk

Bukunk mindenre, amit a médiában látunk 

Új termék vásárlásakor a magyar fogyasztók egyötöde lehetőleg az egész család számára használható termékeket vásárol. A kényelmi szempont, bár arányában nőtt, még mindig csupán 100-ból 7 magyar számára volt a fő indok, míg az egyéni, személyre szabott termékekre alig voltak kíváncsiak.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Társadalom

Legyél Te is Pénzügyi Junior Klasszis: megvannak az első döntős csapatok

Legyél Te is Pénzügyi Junior Klasszis: megvannak az első döntős csapatok 

Győr-Moson-Sopron, Vas, Veszprém és Komárom-Esztergom vármegyék technikumi és szakképző iskolai diákjai mutatták meg, mit tudnak a pénzügyekről.

Infokom

Érkezik a nagy sebességű internet

Érkezik a nagy sebességű internet  

2030-ra az ország minden részében elérhetővé válik a gigabit-képes hálózat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo