Praktikum cikkek


Bukunk mindenre, amit a médiában látunk

Bukunk mindenre, amit a médiában látunk 

Új termék vásárlásakor a magyar fogyasztók egyötöde lehetőleg az egész család számára használható termékeket vásárol. A kényelmi szempont, bár arányában nőtt, még mindig csupán 100-ból 7 magyar számára volt a fő indok, míg az egyéni, személyre szabott termékekre alig voltak kíváncsiak.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Jó hírt kaptak a hitelfelvevők

Jó hírt kaptak a hitelfelvevők  

Csökkenhet a banki hiteltörlesztések fedezeteként kötött biztosítások költségszintje és nő azok szolgáltatásainak tartalma.

Pénzszerzés

Egyre nagyobb hitelekbe hajszolják magukat a magyarok

Egyre nagyobb hitelekbe hajszolják magukat a magyarok 

2025-ben a lakáshitelpiacon és a személyi kölcsönök piacán is éves rekord születik.

Jogi kisokos

Hullarabló maffia bukott le Magyarországon

Hullarabló maffia bukott le Magyarországon 

Huszonegy embert gyanúsítanak azzal, hogy törvényes örökös nélkül elhunytak hagyatékát megszerezték.

Cégblog

A fenntarthatóság már a befektetési döntésekben is kiemelt szempont – Klasszis Podcast

A fenntarthatóság már a befektetési döntésekben is kiemelt szempont – Klasszis Podcast 

Beszélgetés Simon Péterrel, a Raiffeisen Alapkezelő vezérigazgatójával, valamint Gyetvai Károly értékesítési vezetővel.

Klímablog

Zöld pénzeső a cégeknek: indul egy hitelprogram

Zöld pénzeső a cégeknek: indul egy hitelprogram  

Zöld Lendület Hitelprogram néven új, átfogó finanszírozási lehetőség érhető el a Magyar Fejlesztési Banknál.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo