Pozíció cikkek


A bevett gyakorlattal nem jutunk sehova

A bevett gyakorlattal nem jutunk sehova 

AR Avatar Designer? Drone Traffic Optimizer? UX Nostalgist? Ez csak pár azokból a ma még nem létező pozíciókból, amikre már most érdemes felvértezni magunkat. A Brain Bar fesztiválon a diákok megtudhatják, hogy érdeklődési körük és képességeik alapján mit tartogathat számukra a jövő.
Ne erőből tárgyaljunk, készüljünk fel és lőjük be előre az ajánlatot

Ne erőből tárgyaljunk, készüljünk fel és lőjük be előre az ajánlatot 

A tárgyalások sikeressége szempontjából kulcsfontosságú az azokra való előzetes, tudatos felkészülés. Többek között annak érdekében, hogy erős pozícióból indíthassunk. Min múlik, hogy ki az erősebb fél? Erről szól a Budapest Lab cikke.
Védelmet kapnak a termelők a szupermarkettel szemben

Védelmet kapnak a termelők a szupermarkettel szemben 

Az agrárpolitika egyszerűsítését és a gazdálkodók szupermarketekkel szembeni alkupozíciójának erősödését szolgáló intézkedéseket szavazott meg az Európai Parlament. A Közös Agrárpolitika 2018-ban életbe lépő változásait 503 szavazattal 87 ellenében 13 tartózkodás mellett fogadták el.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei

Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei  

Teljessé vált az NFC elven működő érintésmentes fizetési lehetőségek palettája a Gránit Banknál.

Pénzszerzés

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén 

Az évekig tartó pénzügyi nehézségek után jelentősen nőtt azok aránya Európában, akik időben fizetik számláikat.

Adózás

Nagyot változtak az adóperek szabályai

Nagyot változtak az adóperek szabályai  

Az új szabályok közül kiemelkedik a Kúria jogkörének bővítése.

Infokom

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja  

A magyarok 20 százaléka szerint az AI nagyobb hatással van a költéseire, mint tavaly, és a trendet a Z és Y generációk vezetik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo