Piackutatók cikkek


Sokk a filmiparban és a rendezvényeknél: ezekkel a cégekkel bánt el a járvány

Sokk a filmiparban és a rendezvényeknél: ezekkel a cégekkel bánt el a járvány 

Mélyrepülésbe kezdtek a filmes vállalkozások és a rendezvényekkel foglalkozó cégek a koronavírus-járvány hatására. A filmes cégek összesített árbevétele közel 40 százalékkal 239 milliárd forintra esett, míg az adózott eredmény 64 százalékkal csökkent. A korlátozások miatt elmaradó rendezvények 56 százalékos árbevétel-csökkenést és 22 százalékos leépítési arányt hoztak magukkal – derült ki az Opten és a Positive Adamsky közös elemzéséből, amely a marketing- és kreatívágazatban működő cégek teljesítményét mérte fel. A járvány ellenére csúcsot döntött a piackutató cégek árbevétele, de az ágazatban összeségében több 13 ezer állás szűnt meg és 450 milliárd forinttal kevesebb volt az árbevétel.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Útnak indultak a magyarok

Útnak indultak a magyarok  

Fokozódott a magyarok utazási kedve az idén, legalábbis az utasbiztosítások száma alapján.

Pénzszerzés

Nincsenek könnyű helyzetben a munkaerőpiacra visszatérő kismamák

Nincsenek könnyű helyzetben a munkaerőpiacra visszatérő kismamák  

Az elmúlt két évben többszörösére nőtt a szövetkezeti foglalkoztatásban dolgozó kismamák száma.

Adózás

Csökkenhet a naperőmű-beruházások adója

Csökkenhet a naperőmű-beruházások adója 

Megoldódni látszik a naperőmű-beruházások legnagyobb adózási problémája.

Cégblog

Figyelmeztet a bank: csalás terjed

Figyelmeztet a bank: csalás terjed 

Csalók a Gránit Bank nevével és arculati elemeivel visszaélve hirdetéseket jelenítenek meg közösségi médiában.

Klímablog

Porszívó vásárlásnál sem viccelnek a magyarok

Porszívó vásárlásnál sem viccelnek a magyarok  

Az ár-érték arány a legfontosabb szempont a magyarok körében amikor háztartási takarítóeszközt vásárolnak.

Társadalom

Kemény kritika és üzenet a kormánynak május elsején

Kemény kritika és üzenet a kormánynak május elsején  

A Magyar Szakszervezeti Szövetség elnöke szerint az infláció és a megélhetési válság egyre nehezebb helyzetbe hozza az átlagbérből élő embereket.

Infokom

A legjobb befektetés, amit a cégek 2025-ben tehetnek

A legjobb befektetés, amit a cégek 2025-ben tehetnek 

A vállalatok részéről nem az a kérdés, hogy bevezessék-e a modern informatikai eszközöket, hanem az, hogy a munkavállalók tudják-e hatékonyan használni ezeket.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo