Online kötés cikkek


A biztosítónak sem áruljuk el titikainkat

A biztosítónak sem áruljuk el titikainkat 

Minden második magyar hajlandó lenne valamilyen online csatornán biztosítást, - leginkább KGFB-t, lakás-, illetve utasbiztosítást - kötni, de még egy életbiztosítási szerződésre sem szánnának többet 32 percnél, derül ki abból a kutatásból, amelyet a Századvég végzett el a Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) megbízásából.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Úton a klímasemlegesség felé

Úton a klímasemlegesség felé 

A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport mind a 14 országára vonatkozóan.

Költségkímélés

Horrorkiadással járhat, ha nem köt utasbiztosítást

Horrorkiadással járhat, ha nem köt utasbiztosítást  

A biztosítók beszámolói alapján egy jó utasbiztosítás akár több tízmillió forintos kiadástól is megkímélheti az utazókat.

Pénzszerzés

Ennyi alatt nem is gondolkodhat egy család külföldi nyaralásról

Ennyi alatt nem is gondolkodhat egy család külföldi nyaralásról 

Egy négyfős família átlagosan több mint félmillió forintot szokott költeni.

Gazdaság

Horrorkiadással járhat, ha nem köt utasbiztosítást

Horrorkiadással járhat, ha nem köt utasbiztosítást  

A biztosítók beszámolói alapján egy jó utasbiztosítás akár több tízmillió forintos kiadástól is megkímélheti az utazókat.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo