Online áruházak cikkek


Bajban a hazai kereskedők, mindent leural a Temu

Bajban a hazai kereskedők, mindent leural a Temu  

2024 legnagyobb vásárlótáborral és rendelési számmal bíró e-kereskedőjévé váltak.
Száguld az e-kereskedelem, de már látszik a vége

Száguld az e-kereskedelem, de már látszik a vége 

A forintban kifejezve mintegy 310 milliárdos online piac, 2016-ban arányaiban háromszor gyorsabban bővült a teljes hazai kiskereskedelemnél, a jelenlegi növekedési ütem korlátai azonban már látszanak – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának idei első felméréséből.
Öt dolog, amit elrontanak az online áruházak

Öt dolog, amit elrontanak az online áruházak 

Bár sokat javultak fogyasztóvédelmi szempontból az online áruházak, azért még mindig van jó néhány hiányosság, amelyeket notóriusan figyelmen kívül hagynak - derült ki a Direkt marketing Szövetség felméréséből. Megmutatjuk az öt leggyakoribb hibát, amit vétenek.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta

Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta 

Egyszerre jelent jogszabályi terhet és piaci lehetőséget az elektromos autók terjedése.

Klímablog

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek  

A Jedlik Ányos Program akár 1 milliárd forintos vissza nem térítendő támogatást kínál energiatárolók telepítésére, amelyet társasági adókedvezménnyel is kombinálhatnak a cégek.

Infokom

Elveszett cégek a digitális világban

Elveszett cégek a digitális világban 

A kisvállalkozásoknak a gyakorlati útmutatás hiányzik az MI használatához egy kutatás szerint.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo