Online áruházak cikkek


Száguld az e-kereskedelem, de már látszik a vége

Száguld az e-kereskedelem, de már látszik a vége 

A forintban kifejezve mintegy 310 milliárdos online piac, 2016-ban arányaiban háromszor gyorsabban bővült a teljes hazai kiskereskedelemnél, a jelenlegi növekedési ütem korlátai azonban már látszanak – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának idei első felméréséből.
Öt dolog, amit elrontanak az online áruházak

Öt dolog, amit elrontanak az online áruházak 

Bár sokat javultak fogyasztóvédelmi szempontból az online áruházak, azért még mindig van jó néhány hiányosság, amelyeket notóriusan figyelmen kívül hagynak - derült ki a Direkt marketing Szövetség felméréséből. Megmutatjuk az öt leggyakoribb hibát, amit vétenek.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Adózás

Ketyeg az óra, néhány napja maradt a cégeknek és lejár egy fontos határidő

Ketyeg az óra, néhány napja maradt a cégeknek és lejár egy fontos határidő  

Rohamosan közeleg a külföldiáfa-visszatérítési kérelmek benyújtási határideje.

Jogi kisokos

Sötétben tapogatóznak a hazai cégek

Sötétben tapogatóznak a hazai cégek  

A hazai vállalatok jelentős része nincs tisztában azzal, milyen környezeti, társadalmi és vállalatirányítási szempontoknak kell megfelelniük.

Cégblog

Tombol az ESG-átvilágítási láz

Tombol az ESG-átvilágítási láz 

Egyre fontosabb szempont lesz a felvásárlások és összeolvadások során.

Klímablog

Nemsokára tényleg lesz magyar narancs

Nemsokára tényleg lesz magyar narancs 

Eltűnhet a málna, terem a banán, új háziállatok lesznek a magyar mezőgazdaságban.

Infokom

 Új szelek fújnak a nagyvállalatoknál

Új szelek fújnak a nagyvállalatoknál  

Habár az utóbbi években csökken a keresleti nyomás az IT munkaerőpiacon, a jó technológiai szakemberekre továbbra is egyre nagyobb szükség van.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo