Negatív kritika cikkek


Hogyan kezeljük a negatív fogyasztói beszólásokat a neten?

Hogyan kezeljük a negatív fogyasztói beszólásokat a neten? 

Alapszabály, hogy muszáj reagálni a negatív fogyasztói véleményekre az interneten. Mert nemcsak az elégedetlenkedő személynek válaszolunk, hanem az összes többi vásárlónak és potenciális ügyfélnek, aki olvassa a fikázó beszólást.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Konfliktusok helyett kontinuitás: mit adhat a bizalmi vagyonkezelés?

Konfliktusok helyett kontinuitás: mit adhat a bizalmi vagyonkezelés? 

Kár lenne pusztán adóoptimalizációs eszközként tekinteni a bizalmi vagyonkezelésre, hiszen sokkal több ennél.

Pénzszerzés

Eddig nem ismert tény derült ki a magyar nőkről

Eddig nem ismert tény derült ki a magyar nőkről 

71 százalékuk nem választaná a műszaki-informatikai pályát egy felmérés szerint.

Jogi kisokos

Lakást venni tervezőasztalról? Új világ kezdődhet

Lakást venni tervezőasztalról? Új világ kezdődhet  

Új lakások építésekor elterjedt gyakorlattá vált azok tervezőasztalról történő értékesítése.

Gazdaság

Eddig nem ismert tény derült ki a magyar nőkről

Eddig nem ismert tény derült ki a magyar nőkről 

71 százalékuk nem választaná a műszaki-informatikai pályát egy felmérés szerint.

Infokom

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek  

A kisebb cégek járnak élen a napi szintű AI-használatban, de gyakori, hogy a dolgozók saját zsebből fizetnek elő a prémium funkciókra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo