Negatív kritika cikkek


Hogyan kezeljük a negatív fogyasztói beszólásokat a neten?

Hogyan kezeljük a negatív fogyasztói beszólásokat a neten? 

Alapszabály, hogy muszáj reagálni a negatív fogyasztói véleményekre az interneten. Mert nemcsak az elégedetlenkedő személynek válaszolunk, hanem az összes többi vásárlónak és potenciális ügyfélnek, aki olvassa a fikázó beszólást.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Sorra hajolnak meg a biztosítók a kormánynak

Sorra hajolnak meg a biztosítók a kormánynak  

Újabb biztosítók közölték, hogy önkéntes vállalásként egy évig nem emelik lakásbiztosítási díjaikat.

Jogi kisokos

Mivel büntethető egy cég?

Mivel büntethető egy cég? 

Gyakori vélekedés, hogy a büntetőjogi felelősség és kockázat kizárólag a magánszemélyeket terheli.

Klímablog

Már most több hetes várólista van a klímaszerelésre

Már most több hetes várólista van a klímaszerelésre 

Az elmúlt évek nyári hőhullámai sorozatos rekordokat döntöttek, és az előrejelzések szerint az idei nyár sem lesz kivétel.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo