Negatív kritika cikkek


Hogyan kezeljük a negatív fogyasztói beszólásokat a neten?

Hogyan kezeljük a negatív fogyasztói beszólásokat a neten? 

Alapszabály, hogy muszáj reagálni a negatív fogyasztói véleményekre az interneten. Mert nemcsak az elégedetlenkedő személynek válaszolunk, hanem az összes többi vásárlónak és potenciális ügyfélnek, aki olvassa a fikázó beszólást.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Rákkeltő fémeket találtak a Magyarországon jogszerűtlenül forgalmazott ízesített vape-ekben

Rákkeltő fémeket találtak a Magyarországon jogszerűtlenül forgalmazott ízesített vape-ekben 

A bizonytalan eredetű ízesített e-cigaretták rákkeltő és toxikus fémeket tartalmazhatnak.

Cégblog

Biztonságos megtakarítási stratégiák az új évre

Biztonságos megtakarítási stratégiák az új évre 

Fabriczki Rita és Varga Cintia, az OTP Bank szakértői segítenek eligazodni a tbsz és a nyesz világában.

Infokom

Kitört a botrány: kitiltották a mesterséges intelligenciát a karácsonyi vásárból

Kitört a botrány: kitiltották a mesterséges intelligenciát a karácsonyi vásárból  

Nem lehet mesterséges intelligencia felhasználásával készített ajándéktárgyakat árulni a legnagyobb belfasti karácsonyi piacról.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo