Negatív kritika cikkek


Hogyan kezeljük a negatív fogyasztói beszólásokat a neten?

Hogyan kezeljük a negatív fogyasztói beszólásokat a neten? 

Alapszabály, hogy muszáj reagálni a negatív fogyasztói véleményekre az interneten. Mert nemcsak az elégedetlenkedő személynek válaszolunk, hanem az összes többi vásárlónak és potenciális ügyfélnek, aki olvassa a fikázó beszólást.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Társadalom

Legyél Te is Pénzügyi Junior Klasszis: megvannak az első döntős csapatok

Legyél Te is Pénzügyi Junior Klasszis: megvannak az első döntős csapatok 

Győr-Moson-Sopron, Vas, Veszprém és Komárom-Esztergom vármegyék technikumi és szakképző iskolai diákjai mutatták meg, mit tudnak a pénzügyekről.

Infokom

Érkezik a nagy sebességű internet

Érkezik a nagy sebességű internet  

2030-ra az ország minden részében elérhetővé válik a gigabit-képes hálózat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo