Legértékesebb márka cikkek


Rendületlenül nő a saját márkák piacrésze

Rendületlenül nő a saját márkák piacrésze 

A GfK 2001 óta elemzi évről évre a kereskedelmi márkák teljesítményét a napi fogyasztási cikkek piacán. A 2016. évi fejleményeket elemző tanulmány szerint tavaly – újabb növekedést követően – piacrészük elérte a 25 százalékot, azaz már a teljes FMCG-forgalom egynegyedét a kereskedelmi láncok saját márkái adják. Szociodemográfiai szempontból egyetlenegy háztartástípus sem emelhető ki az e márkákat választók köréből, tavaly minden háztartás legalább egy alkalommal saját márkás termék mellett döntött vásárláskor.
Brandek harca: a méret a lényeg

Brandek harca: a méret a lényeg 

A WPP csoporthoz tartozó Kantar Millward Brown közzé tette a 2017-es BrandZTM listát, amely a világ 100 legértékesebb márkáját rangsorolja. A top 5-be idén csak technológiai óriások, a Google, az Apple, a Microsoft, az Amazon és a Facebook kerültek be.
A Google értéke 245,6 milliárd dollárra nőtt

A Google értéke 245,6 milliárd dollárra nőtt 

Tavalyhoz hasonlóan a Google volt idén is a világ legértékesebb márkája, értéke immáron 245,6 milliárd dollár - derült ki a Kantar Millward Brown médiapiaci kutatóvállalat "Brandz Top 100" felméréséből.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kamatmentes segítség a vállalkozói mindennapokhoz – új forgóeszközhitel az MBH Bank MFB Pont Plusz termékportfóliójában

Kamatmentes segítség a vállalkozói mindennapokhoz – új forgóeszközhitel az MBH Bank MFB Pont Plusz termékportfóliójában 

Egy új, kamatmentes kölcsön segíthet áthidalni a nehézségeket.
Mystery Hotel Budapest – Ahol a céges rendezvények élménnyé válnak

Mystery Hotel Budapest – Ahol a céges rendezvények élménnyé válnak 

Egy sikeres céges rendezvény több mint jól megválasztott előadók és programok sora.
Látszik az abszolút hozamú, vagy akár a vegyes alapok felé történő elmozdulás

Látszik az abszolút hozamú, vagy akár a vegyes alapok felé történő elmozdulás 

Demjén Ottó, az MBH Befektetési Bank kereskedésért és értékesítésért felelős ügyvezető igazgatója osztotta meg tapasztalatait.

Cégblog

Az angyalbefektető szemével – Csillag Péter a startupokról és sikerről

Az angyalbefektető szemével – Csillag Péter a startupokról és sikerről 

A Klasszis Podcastban a Starschema társalapítója, egykori vezetője, a Hungarian Business Angel Network elnöke szerepelt.

Klímablog

Már nemcsak a nagyvállalatok passziója a fenntartható működés

Már nemcsak a nagyvállalatok passziója a fenntartható működés  

A fenntartható fejlődés nemcsak a vállalatok és a civil szervezetek feladata, hanem a településeket vezetőké is.

Gazdaság

Dőlni fognak a csontvázak a cégek szekrényeiből

Dőlni fognak a csontvázak a cégek szekrényeiből  

Jövő nyártól gyökeresen átalakul a hazai munkaerőpiac.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo