Legértékesebb márka cikkek


Rendületlenül nő a saját márkák piacrésze

Rendületlenül nő a saját márkák piacrésze 

A GfK 2001 óta elemzi évről évre a kereskedelmi márkák teljesítményét a napi fogyasztási cikkek piacán. A 2016. évi fejleményeket elemző tanulmány szerint tavaly – újabb növekedést követően – piacrészük elérte a 25 százalékot, azaz már a teljes FMCG-forgalom egynegyedét a kereskedelmi láncok saját márkái adják. Szociodemográfiai szempontból egyetlenegy háztartástípus sem emelhető ki az e márkákat választók köréből, tavaly minden háztartás legalább egy alkalommal saját márkás termék mellett döntött vásárláskor.
Brandek harca: a méret a lényeg

Brandek harca: a méret a lényeg 

A WPP csoporthoz tartozó Kantar Millward Brown közzé tette a 2017-es BrandZTM listát, amely a világ 100 legértékesebb márkáját rangsorolja. A top 5-be idén csak technológiai óriások, a Google, az Apple, a Microsoft, az Amazon és a Facebook kerültek be.
A Google értéke 245,6 milliárd dollárra nőtt

A Google értéke 245,6 milliárd dollárra nőtt 

Tavalyhoz hasonlóan a Google volt idén is a világ legértékesebb márkája, értéke immáron 245,6 milliárd dollár - derült ki a Kantar Millward Brown médiapiaci kutatóvállalat "Brandz Top 100" felméréséből.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kiemelkedő évet zárt 2023-ban a BioTechUSA-cégcsoport

Kiemelkedő évet zárt 2023-ban a BioTechUSA-cégcsoport 

Magasabb fokozatba kapcsolt 2023-ban a tisztán magyar tulajdonban lévő cégcsoport.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Biztonságos és fenntartható nyomtatás a digitalizáció korában

Biztonságos és fenntartható nyomtatás a digitalizáció korában 

Amikor a világ változik, akár kis mértékben is, valaki éppen dokumentálja azt fényképezőgéppel, mozgó- vagy állóképen.
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.

Költségkímélés

Nem csak úgy tűnik, valóban összement sok termék: a Nébih listázta

Nem csak úgy tűnik, valóban összement sok termék: a Nébih listázta 

A zsugorinfláció, azaz a termékek méretének, súlyának csökkenése – változatlan ár mellett – sok árut utolért áprilisban, mutatta ki az élelmiszer-biztonsági hatóság.

Adózás

Dübörög az adóbevallási szezon, fontos részletet tisztáz a NAV

Dübörög az adóbevallási szezon, fontos részletet tisztáz a NAV 

Március 18-áig kérhették az szja-bevallási tervezetük postázását azok, akiknek nincsen KAÜ-azonosítójuk.

Jogi kisokos

Újra jöhetnek Magyarországra a vendégbefektetők

Újra jöhetnek Magyarországra a vendégbefektetők 

Egy március elseje óta alkalmazandó módosított joganyag új rendszerbe helyezte a tartózkodási jogcímeket, valamint új engedélytípusokat vezetett be.

Klímablog

Hódítanak a balkon napelemek Bécsben

Hódítanak a balkon napelemek Bécsben  

Míg 2022-ben nem egészen ezer, addig tavaly már több mint négyezer balkon napelemet telepítettek Bécsben.

Gazdaság

Tények, amiket tudni kell a mai munkásszállókról

Tények, amiket tudni kell a mai munkásszállókról 

A munkaerő-szállásoltatás nem újkeletű dolog. Évtizedekre nyúlik vissza, Magyarországon a szocializmus korában terjedtek el a munkásszállók.

Társadalom

Bárhogy is nézzük, vészesen fogy a magyar

Bárhogy is nézzük, vészesen fogy a magyar  

2023 márciusához képest a születések száma 10, a halálozásoké 13, a házasságkötéseké 1,9 százalékkal csökkent.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo