Komunnikáció cikkek


Hogyan válasszuk ki a jó online marketingest?

Hogyan válasszuk ki a jó online marketingest? 

Sok cég tisztában van azzal, hogy csak botladozik az online kommunikációs csatornákon, de azt sem tudják, honnan akaszthatják le a megfelelő szakembert. Szesztay Péter online marketing szakértő segítségével megmutatjuk, hogyan találhatjuk meg az igazán jó online marketingest a cégünknek és mikor érdemesebb inkább ügynökséggel vagy szabadúszóval dolgozni, mint alkalmazni valakit.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Gazdaság

Szívhatják a fogukat a lakáshitel előtt állók

Szívhatják a fogukat a lakáshitel előtt állók  

Hiába csökkent több mint 4 százalékkal az alapkamat, a lakáshitelek árazását befolyásoló referenciakamatok magasabbak, mint egy éve.

Társadalom

Deutsch Tamás angolján nevet az ország

Deutsch Tamás angolján nevet az ország 

Deutsch Tamás felzárkózott Szájer Józsefhez szégyenteljességben.

Infokom

Mégis ki a felelős azért, ha hibázik a mesterséges intelligencia?

Mégis ki a felelős azért, ha hibázik a mesterséges intelligencia? 

Tavaly év végére a globális AI-beruházások elérték a nagyságrendileg 500 milliárd dolláros álomhatárt.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo