Kiváló üzleti márka cikkek

hirdetés

MagyarBrands: kiváló üzleti márka lett a Piac&Profit

MagyarBrands: kiváló üzleti márka lett a Piac&Profit 

A MagyarBrands díjazási rendszer 2010 óta értékel magyar vonatkozású márkákat. A program küldetése az elmúlt 12 év alatt sem változott: a vásárlók és az üzleti világ figyelmét ráirányítani a legsikeresebb hazai fogyasztói, üzleti vagy innovatív márkák termékeire, szolgáltatásaira. 
hirdetés
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
hirdetés
Készülhetnek a vállalatok! Új világot hoz az ESG

Készülhetnek a vállalatok! Új világot hoz az ESG 

A jövőben már olyan auditált (!) nem pénzügyi beszámolókat kell készíteni, ami nemzetközi szabványok alapján gyűjtött ESG-releváns adatokra támaszkodik. 
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

hirdetés

Költségkímélés

Ilyet se nagyon láttunk: rekordösszegű károkat okoztak az idei viharok

Ilyet se nagyon láttunk: rekordösszegű károkat okoztak az idei viharok 

Az Allianz Hungáriához az év első 8 hónapjában közel 35 ezer lakóingatlannal kapcsolatos kárbejelentés érkezett.
Törődjön többet megtakarításaival!

Törődjön többet megtakarításaival!  

A nehéz gazdasági helyzet és az elmúlt időszak váratlan eseményei sokak figyelmét ráirányították a megtakarítások fontosságára.

Pénzszerzés

Lesújtó: 5 ezer forintot sem tudnak havonta félretenni a magyar fiatalok

Lesújtó: 5 ezer forintot sem tudnak havonta félretenni a magyar fiatalok  

A 18-35 év közötti magyar lakosság több mint 63 százaléka érzi bizonytalannak a jövőjét.

Jogi kisokos

Bizonytalanok a vállalatok a mesterséges intelligencia szabályozása miatt

Bizonytalanok a vállalatok a mesterséges intelligencia szabályozása miatt  

Globális elemzés keretében mérte fel a mesterséges intelligencia (AI) nemzetközi megítélését, vállalati alkalmazását.

Cégblog

Erős KKV címmel új műsort indít a Trend FM és a radiocafé

Erős KKV címmel új műsort indít a Trend FM és a radiocafé 

Szeptember 25-én este 8 órakor startol el a radiocafén az Erős KKV, Tomán Szabina és Mihálovits András műsora.

Klímablog

Nehéz helyzetben vannak a cégek, háttérbe szorul a fenntarthatóság kérdése

Nehéz helyzetben vannak a cégek, háttérbe szorul a fenntarthatóság kérdése  

Az Európai Unió 2050-re kitűzött klímasemlegességi célját a hazai vállalatok közül egyre többen ismerik, de elsősorban nehézségként, nem pedig lehetőségként tekintenek rá.

Gazdaság

Lesújtó: 5 ezer forintot sem tudnak havonta félretenni a magyar fiatalok

Lesújtó: 5 ezer forintot sem tudnak havonta félretenni a magyar fiatalok  

A 18-35 év közötti magyar lakosság több mint 63 százaléka érzi bizonytalannak a jövőjét.

Infokom

Bizonytalanok a vállalatok a mesterséges intelligencia szabályozása miatt

Bizonytalanok a vállalatok a mesterséges intelligencia szabályozása miatt  

Globális elemzés keretében mérte fel a mesterséges intelligencia (AI) nemzetközi megítélését, vállalati alkalmazását.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo