Kiskereskedelmi lojalitás cikkek


Jobban fogy, ha zöld

Jobban fogy, ha zöld 

A fogyasztói döntésekben is mindinkább teret nyernek a környezettudatos szempontok, melynek ernyője alatt a kiskereskedelemben egyre hangsúlyosabbak a helyi eredetű áruk és a fenntarthatóságra törekvő vállalatok, állapította meg a Nielsen. A magyarok harmada kifejezetten hajlandó többet fizetni egy termékért, amennyiben az környezetbarát és fenntarthatósági szempontokat figyelembe vevő összetevőkből áll.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
A beruházások növekedéséhez bízniuk kell a cégeknek a jövőben

A beruházások növekedéséhez bízniuk kell a cégeknek a jövőben 

Új hitelprogramok várnak a kkv-kra.

Pénzszerzés

Most venne nyaralót? Eláruljuk, hol keresgéljen

Most venne nyaralót? Eláruljuk, hol keresgéljen 

A nyaralók ára egy év alatt kevésbé emelkedett, mint a lakóingatlanoké, de most ősszel mégis többet kell fizetni értük, mint a nyári főszezonban.

Cégblog

Remek üzleti évet zárt a BÉT egyetlen agráripari cége

Remek üzleti évet zárt a BÉT egyetlen agráripari cége 

Az UBM Holding Nyrt. pénteki közgyűlésén a részvényesek elfogadták a társaság éves beszámolóit.

Gazdaság

Most venne nyaralót? Eláruljuk, hol keresgéljen

Most venne nyaralót? Eláruljuk, hol keresgéljen 

A nyaralók ára egy év alatt kevésbé emelkedett, mint a lakóingatlanoké, de most ősszel mégis többet kell fizetni értük, mint a nyári főszezonban.

Társadalom

Hatalmas üzleti veszteséget okoz, mégsem mérik a magyar cégek

Hatalmas üzleti veszteséget okoz, mégsem mérik a magyar cégek 

A fizikai munkavállalók toborzása és megtartása egyre összetettebb feladattá válik a magyar munkaerőpiacon.

Infokom

Érkezik a nagy sebességű internet

Érkezik a nagy sebességű internet  

2030-ra az ország minden részében elérhetővé válik a gigabit-képes hálózat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo