Kiberfenyegetés cikkek


Milyen fenyegetéstől tartanak a vállalkozások?

Milyen fenyegetéstől tartanak a vállalkozások? 

A technológia fejlődése nem csak az új üzleti modellek számát szaporítja, de a fenyegetésekét is. A hagyományos kockázatok mellett idén is a kiberkockázatok és az üzletmenet folytonosságát fenyegető kockázatok toplistások az Allianz Kockázati Barométerén.
Tudják a bajt, mégsem tesznek ellene

Tudják a bajt, mégsem tesznek ellene 

A digitális átalakulás tovább növelte a vállalatok kiberfenyegetettségét, mégsem tesznek eleget a cégek a kockázatok ellen – mutat rá az EY Globális Információbiztonsági felmérése.
A levélbombák kiemelt célpontja az üzleti szféra

A levélbombák kiemelt célpontja az üzleti szféra 

Számos különféle fenyegetés leselkedhet a vállalatok levelezőrendszereire, a vírusoktól kezdve a kéretlen üzeneteken át egészen a kiberbűnözők támadásáig. Ezek jelentős pénzügyi és hírnévbeli károkat okozhatnak, illetve a cég működését is komolyan veszélyeztethetik. Integrált eszközökkel hatásosabb a fellépés ellenük.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Konfliktusok helyett kontinuitás: mit adhat a bizalmi vagyonkezelés?

Konfliktusok helyett kontinuitás: mit adhat a bizalmi vagyonkezelés? 

Kár lenne pusztán adóoptimalizációs eszközként tekinteni a bizalmi vagyonkezelésre, hiszen sokkal több ennél.

Pénzszerzés

Eddig nem ismert tény derült ki a magyar nőkről

Eddig nem ismert tény derült ki a magyar nőkről 

71 százalékuk nem választaná a műszaki-informatikai pályát egy felmérés szerint.

Jogi kisokos

Lakást venni tervezőasztalról? Új világ kezdődhet

Lakást venni tervezőasztalról? Új világ kezdődhet  

Új lakások építésekor elterjedt gyakorlattá vált azok tervezőasztalról történő értékesítése.

Infokom

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek  

A kisebb cégek járnak élen a napi szintű AI-használatban, de gyakori, hogy a dolgozók saját zsebből fizetnek elő a prémium funkciókra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo