D&b cikkek


Nem vált be a csődtörvény: csak 42 cég élt lehetőségeivel

Nem vált be a csődtörvény: csak 42 cég élt lehetőségeivel 

A fél éve érvényben lévő új csődtörvény nem szorította vissza a felszámolások számát. 2009. szeptember 1-je, az új csődtörvény megszületése óta csupán 42 vállalat próbálta működését reorganizálni a csődvédelem keretein belül, míg a felszámolások száma továbbra is magas, havonta több mint 1200. A csődeljárás a nagykereskedelemmel és az ingatlanügyletekkel foglalkozó vállalatoknál volt a legjellemzőbb, valamint területileg a fővárosban éltek legtöbben ezzel a jogi lehetőséggel, áll a Dun & Bradstreet elemzésében.
Hol mennek tönkre idén a legtöbben?

Hol mennek tönkre idén a legtöbben? 

Újabb magyar fizetésképtelenségi csúcs várható 2010-ben, de a cégek minősítésének romlási üteme lelassult - áll a Dun & Bradstreet (D&B) kockázatkezelési szakértő legfrissebb elemzésében. Idén a legkockázatosabb iparág az építőipar és a szállítmányozás mellett a szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás és a bútorgyártás lesz, a legkisebb kockázatot a humán-egészségügyi, szociális ellátás szektorban működő vállalatok képviselnek.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Óriási a pénzügyi bizonytalanság a magyarok körében

Óriási a pénzügyi bizonytalanság a magyarok körében  

A magyarok fele mondja, hogy egy életünk van, amit ki kell élveznünk, miközben 40 százalék „borzasztóan érzi magát minden elköltött forint után”.

Adózás

Szívhatják a fogukat a dohányosok: brutálisan megdrágulhat a cigaretta

Szívhatják a fogukat a dohányosok: brutálisan megdrágulhat a cigaretta  

Csaknem 50 százalékos, de inkább azt meghaladó mértékben drágulhatnak a cigaretták Magyarországon.

Cégblog

Kivonták a forgalomból a Family Frost egyik termékét

Kivonták a forgalomból a Family Frost egyik termékét  

Gyorsfagyasztott burgonyakrokettben mutattak ki ásványolaj szennyezettséget. 

Gazdaság

Óriási a pénzügyi bizonytalanság a magyarok körében

Óriási a pénzügyi bizonytalanság a magyarok körében  

A magyarok fele mondja, hogy egy életünk van, amit ki kell élveznünk, miközben 40 százalék „borzasztóan érzi magát minden elköltött forint után”.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo